Sunday, April 14, 2013

Numele eurilor


Cineva a intrebat, mai demult, pe altcineva: Dom'le cum de ai ajuns la asa o performantza in domeniul tau stiintific? Raspunsul a fost: Eu nu am facut decit sa joc foarte bine rolul meu, am fost de fapt un foarte bun actor, si nimic altceva..Apoi o alta intrebare a urmat: Bine, ai jucat un rol, dar dumneata ai avut rezultate remarcabile in stiinta, si descoperiri..Raspunsul a venit la fel de imediat: Ai vazut ce actor bun am fost? Am mimat foarte bine un om de stiinta remarcabil..
Avem in noi mai multe personalitati potentiale, cred..Care ies, pe rind, si se manifesta in anumite situatii.. Poate ca sintem si actori care joaca mai multe roluri pe scena vietii..Sau poate sintem oameni de stiinta care devin si actori, din cind in cind..Sau poate sintem ceva ce nu stim inca, si cautam sa descoperim.. Toate variantele pot fi adevarate..Sau nu..Totul e relativ..Sau?

No comments:

Post a Comment