Thursday, April 25, 2013

Ave

Uimitor cum viata asta gaseste toate motivele sa te dea cu capul de toti peretii, sa te tiriie prin praf, sa te loveasca din toate directiile posibile pina aproape sa-ti dai duhul, iar apoi sa te priveasca compatimitor cum incerci sa te aduni din bucati..Si sa simuleze ca mai vrea sa te si ajute..Asta e mai mult decit o perversitate clasica.. Probabil ca cineva, din ierarhiile superioare are un "sick sense of humour" cum ziceau DepecheModistii.. Ca altfel na..Acuma nu ca-constientizam noi chestia asta ar schimba mersul lumii..Who cares anyway..
Cica lumea se schimba cu viteza, si intr-un timp nu prea lung nu va mai fi nevoie sa mergem la servici..Vom lucra de acasa, la computer, pentru o companie care probabil va fi la celalalt capat al pamintului..Asta e al doilea lucru la care visez (dupa robot-driver)..E asa de fun sa nu mai simti prezenta unor dilii primprejur, oooo..Acuma, poate apucam si noi din chestia asta, ca sa nu murim doar cu sperantza..In fine..
Visez sa fiu intr-o lume in care sa am intimitatea mea, si sa nu fiu obligat sa ies in public daca nu vreau.. Sa stau linistit asa cum vreau, sa-mi fac treburile la job, dar sa nu mai simt din 1000 de directii privirile unor prosti iremediabili..Adica sa las societatea sa ma priveasca doar cit vreau eu..In rest e treaba mea cum imi traiesc viata..Bun, din ratiuni de stat sint total ok sa ma verifice cind vor ei..Dar in rest lasati-ma dom'le sa traiesc in propria mea discretie..Bun, asta se va intimpla, cindva, intr-un viitor..Pina atunci esti ultra expus la miliarde de priviri..Ca vrei, ca nu vrei, e egal..Lumea te vrea pe scena sa te vada inecat in propria jena..Ca pe gladiatorii altor vremuri, care mai si mureau, tot asa, din ratiuni de distractie..Ave Caesar..

No comments:

Post a Comment