Tuesday, April 16, 2013

Infinituri intre infinitatzi


De multe ori sintem printre infinituri..Fie ca le cautam, fie ca ne ascundem de ele, fie ca ne lasam cautati de ele..Si asta poate pentru ca acele infinituri vor sa comunice cu unele infinituri din noi..Sau poate infiniturile din noi vor sa..Cine stie?..
Vezi, infinitul e ceva fara sfirsit..Definit in infinite feluri, de diferite stiintze..Si desi vorbim de "infinit", trebuie sa admitem ca exista, de fapt, o infinitate de infinituri..E foarte normal..Si atunci, e la fel de normal sa ne intrebam: noi, ce fel de infinituri avem in noi, sau ce fel de infinituri sintem? Cu ce fel de structura? Si chiar sintem infinitzi? Pentru ca traim o viata relativ scurta, de unde infinit in ceva limitat?
De fapt, eu cred ca noi sintem siruri de eu-ri..Asa cum sint sirurile in matematici..Sintem eu-ri care se transforma permanent, si devin alte eu-ri..Care evolueaza..Sintem eu-ri care sint limitate, din pacate, de timp..Si, care, oricit de mari ar fi sperantzele, energiile, capacitatile desfasurate pe toate traiectoriile vietii, ele vor avea un final, o limita, un sfirsit..E trist..Pentru ca repetam scenariul tuturor vietilor de pina acum..Sau al celor mai multe..

1 comment:

  1. Un infinit e un fel de eternitate, sau de eternitati, si o eternitate e o colectie de infinituri..Fiecare se poate defini printr-o multime din ceilalti..Si, la fel de bine, si reciproca e valabila..Atit de..

    ReplyDelete