Thursday, April 25, 2013

Hopuri

Am avut, pe traseul vietii, uneori, probleme de sanatate..Nu mari, dar neplacute, si care m-au scos de pe traiectorie..Tin minte cita tragedie era o raceala, sau o febra, o sciatica, etc..Le-am depasit, in timp..Dar nu cred ca am sa uit, vreodata, ce absurda e starea asta de a fi bolnav..Pentru ca iti pierzi pofta de mincare: orice maninci e fad, slab, si fara sens ca sa faci efortul sa-l mesteci si sa-l inghitzi..Si mai bine ai muri de foame, decit de stupiditate..Apoi ai dureri..Multe, si din toate directiile..Simturile iti sint alterate..Nu mai mirosi, atingerile nu mai au vigoare..Esti o leguma sociala, care ar emigra in pat, si ar intrerupe orice contact cu lumea..Pentru ca, la cum te simti, lumea e ultima ta problema..Bun..Si inca multe alte neplaceri iti sint aduse de o boala-surpriza..
Tin minte o chestie..Am avut niste dureri de sciatica infernale, de am zis ca paralizez..Dupa ceva suferinta, am invatat cum sa fac exercitii care sa ma salveze..Si, am avut un moment, cind am simtit ca mi-a trecut, si, ca sint iar liber sa ma misc..Atunci tin minte ca m-am uitat la o fotografie ceva cu un hotel, si niste trandafiri.. Si mi s-a parut atit de frumoasa..Adica cu o frumusete in ea ce venea din frumusetea lumii aleia flexibile, si, la care, parca, pina atunci, toti, in afara de mine, aveau acces..
Am avut si momente nefericite, destule, pe care le-am asociat cu destinul meu..Si, pe care, le consideram ca nu le merit..Normal..Dar, pe care le consideram hopuri necesare ca sa imi depasesc conditia..Cumva..

No comments:

Post a Comment