Friday, April 26, 2013

Identic

Nu stiu cine sint, nu stiu cine esti, nu stiu cine sint ceilalti..Nu am stiut niciodata, nimic..Si nu mi-am imaginat ca as fi stiut..De ce as fi facut-o..De ce, daca as fi stiut ceva, cumva, ar fi schimbat orice..De ce as fi dorit, vreodata, cumva, sa fi stiut, ceva, despre orice, sau oricine? Cu ce ar fi schimbat asta viata mea, oricare ar fi fost ea, pina atunci? De ce as fi putut, vreodata, sa vreau, ca prin ce stiu, sa imi schimb viata, felul meu de a fi, si de a trai? Sau al celorlalti?
Glumesc..Stiu ca nu stiu nimic, doar..Restul e iluzie..Aceeasi care ne umple vietile noastre cotidiene..Cele fara sens..Dar cu determinare..Hahaha..Tadaaaaaaaaaa..
Absurd..La fel..

1 comment:

  1. Nice weblog here! Also your website so much up fast!
    What web host are you the use of? Can I get your affiliate hyperlink to
    your host? I wish my site loaded up as fast as yours lol

    Look into my page: rochii de mireasa

    ReplyDelete