Thursday, April 11, 2013

Autentic


Trecutul e cel care ne defineste..Prezentul ne arata, iar viitorul ne pune intrebari..Sintem copiii propriilor determinari..Si sintem plini de intrebarile eurilor de mai demult..Carora, eurile de acum le cauta, inca, raspunsuri..Ne plimbam eurile de acum prin toate lumile posibile, si imposibile, de acum, de atunci.. Ne cautam, printre euri, raspunsuri la intrebari puse de demult, poate..Sau nepuse inca..Raspunsuri care sa-si preceada intrebarile ce vin din misteriosul viitor..Intrebari pe care, cumva, si acum le simtim in fiintza noastra profunda..Si care traiesc impreuna cu noi de cind ne-am nascut..
Pasii nostri pe care i-am raspindit printre ceilalti, au fost quantumul, unitatea de masura a propriei evolutii..I-am impartit, cumva, cu toti ceilalti..Ne-am bucurat sa-i stim intelesi, si, la fel, ne-am bucurat sa aflam de pasii celorlalti, si de felul cum si ei, au evoluat..Am vrut sa ne comunicam proprii pasii tuturor, ca sa primim, reciproc, felul in care, si ceilalti au evoluat, in paralel..Si sa ne fim, asa, impreuna, intr-un cerc al propriilor definiri de euri..Am vrut, intr-un fel, sa comunicam, sa intelegem asa cine sintem, fata de ceilalti.. Uneori am reusit, pe anume trasee, alteori nu..Si am continuat sa credem, si in comunicari de evolutii, si in eurile cele proprii..
Destinul e un drum-traiectorie construit si in singuratate, si impreuna cu unii prieteni..Dar si de hazard, de intimplarile trecute, si, care, ne-au marcat cumva..Destinul e ce ni s-a intimplat, cind eurile au decis, la masa rotunda, ca niste adevaratzi cavaleri-luptatori-responsabili, directia pe care sa incercam sa o respectam.. Si, cumva, destinul e drumul pe care l-am ales, atunci cind am putut sa o facem..Drumul pe care il intuiam, si, pe care, cu curaj, am mers inainte..

No comments:

Post a Comment