Friday, October 5, 2012

Autumnal rezonabil

Ploua iar peste orasul toamnelor..Ploua candid, misterios, si complet linistit..Nici o picatura in plus, niciuna in minus..Totul construit perfect dupa planurile arhitectilor ploilor..Ploua ca si cind toate sentimentele au fost puse deoparte, si acum doar ploaia e in centrul universului..Ploua clar, si exact, cu ritmul unei conversatii intre 2 minti geniale..Ploua limpede, si deschis, cu toate detaliile la vedere..Ca in teoriile matematice..Ploua logic, zic eu, pentru a ne arata ca frumusetea e fundamentata stiintific..Sau?..
Orasul, cred, are singe albastru..Si isi etaleaza cu mindrie toate exponatele..E foarte sigur pe trecuturile lui..Si, de aceea, probabil, si-a ales si ploi pe masura..Albastre..Cu atingeri spectrale de verde si indigo.. Ca na, stari albastre pure inca nu s-au inventat..Mai patineaza si frecventzele astea, ce sa-i faci..
Cum ziceam, Orasul si-a invitat ploile de toamna la petrecere..Si odata cu ele si nostalgiile..De toamna..Poate si unele regrete rosii, tristeti oranj, si amintiri sepia..E veselie mare..Se ride, se danseaza, se schimba masti, se tin toasturi de sezon..Chiar, sa ne pregatim, ca ne vine rindul sa ne tinem spiciul.. Am emotii..Sa-mi tineti pumnii, sa nu ma fac de ris..Sau mai bine sa-mi imaginez ca tot auditoriul e in pielea goala..Oare functioneaza? Ma simt ca la examenele din facultate..Mama, ce emotii aveam si atunci..Gata, fug, ca am fost anuntat ca e rindul meu..Que sera, sera..

3 comments:

  1. Emotii la examene in facultate cred ca am avut cu totii, desi unii stiau sa le mascheze bine. Uite, nu m-am ganditi niciodata la chestia cu auditoriul in pielea goala, super idee, o voi incerca la urmatoarea prezentare in plen....sper doar sa nu ma ia rasul si sa nu ma pot controla, ca apoi e si mai grav :))

    ReplyDelete
  2. Ca la mare, la nudisti:)) Numai ca nudistii erau mult mai deschisi, si fara prejudecati sociale, asa cum sint cele ale textilistilor, sau cum se cheama:))
    Sau mai fun e sa ti-i imaginezi pe toti in situatii ridicole, cum ar fi cu chilotii pe cap, incercind sa explice nu stiu ce teorii:)), si facind gesturi ca in filmele istorice:))

    ReplyDelete
  3. Hai ca esti mortal :)) mi-am luat doza de ras pe saptamana asta....sa ai si tu o saptamana usoara si frumoasa!

    ReplyDelete