Thursday, October 25, 2012

Contururile iluziilor 1



Am tras de maneta avionului ca sa evit muntele, am apasat toate butoanele care luminau de avarie, am tras cu arma automata in stinga unde am simtit o silueta, mi-am imbracat ultra-repede costumul de parasutist-scafandru, am luat-o de dupa talie pe girl, si am sarit printr-un geam direct de la 5000 de metri inainte sa explodeze al doilea motor de la avion..In cadere, sigur ca am pupat-o frantzuzeshte pe fata-frumusetze-de-statuie-greceasca, in timp ce imi verificam altimetrul sa vad cit mai am pina la suprafata oceanului..Cind, din stinga un huruit de frine..Ha?..Cum frine?
M-am trezit..Adica am deschis ochii maaari si uimiti, ochii mei care aveau tatuati pe retina ultima scena din vis..Atunci cind eram Bond, si faceam o actiune dintr-un viitor film, probabil..Sau unul trecut..
Am deschis toti ochii..O lumina uriasa mi-a intrat direct in cap..Ce senzatie..Am zis ca sint direct in Paradis..Sau in alt vis, probabil..Tot al meu, probabil..Cred..Apoi lumina a scazut si au aparut forme cu-culori..O masa mica, in fata, spatele unui scaun, dincolo de masa, 2 miini, doua picioare care reactionau la comanda mea...Aha, deci sint undeva, iar miinile si picioarele erau ale mele..Buuuun..Ce chestie..Adica stiu visul meu in care eram in plina actiune, dar nu stiu unde sint..Aha, poate am stiut, dar am uitat..Sper ca n-am amnezie..O sa o las mai moale cu..Cu ce? Cu ceva, nu stiu, care sa nu ma mai faca sa uit..Da' daca sint uituc de la natura? Si nu fac excese, decit na, asa, raaar, cit sa mai simt ca traiesc?..Buna intrebare..Si e si filosofica.. Poate ca na, caut si eu ceva, o fericire proprie, cumva..Sau poate doar vreau sa fug de nefericire.. Si asta e o varianta..Toate sint posibile..Pai, in societatea asta de azi, sa zica cineva ca ii merg toate asa cum si-a planificat..Ca ala care zice e clar un mincinos..Iar eu..Eu ma tot gindesc la ce vad imprejur, si ma intreb, unde sint domnule? E cazul sa explorez..Cred..Ca atunci, in vis, cind eram Bond si-i salvam pe toti, si toate femeile din galaxie ma vroiau ca amant..
Urmarea in episodul 2..Am zis!

No comments:

Post a Comment