Saturday, October 27, 2012

Momente de liniste



Viata e un mozaic de situatii, momente, trairi, ginduri, placeri, dureri, etc etc de toate formele si culorile imaginabile, de la cele mai joase-abisale, pina la cele mai infinit inalte..Viata e tot ce simtim, percepem, ce ni se intimpla, fie ca intelegem acum, mai tirziu, sau niciodata..Viata e dincolo de orice valoare, e mai presus de firimitura de timp..Viata e un dar suprem..Si de asta trebuie sa o traim cit putem de demn si interesant..
M-am gindit la viata pentru ca, de multe ori uitam lucruri esentziale..Uitam ca lucrurile cu adevarat importante  ne sint accesibile..Ne pierdem printre amanunte..Ne consumam timpul cu detalii..
Am vazut iar spectacolul apusului, care a semanat cu cel de ieri..Si ma gindeam ca soarele e o stea uriasa, intr-un univers infinit..Si ca in univers sint galaxii, quasari, gauri negre, planete, asteroizi, etc, etc, de dimensiuni uriase, pe linga care Terra e ca un fir de nisip..Pe o plaja..
M-am gindit la spatiu, la timp, la oameni, la trecerile noastre prin spatiu si timp..La viata asta pe care o traim in viteza..
M-am gindit la cuvintele si imaginile pe care le arat..Si, cu care incerc sa construiesc ceva, destul de efemer.. Habar n-am, nu sint scriitor profesionist, si nu am studiat literaturi..Scriu printre picaturi, si leg citeva idei pe care le iau de printre rindurile vietii..

No comments:

Post a Comment