Friday, December 9, 2011

Taceri


Ne-am raportat la tot felul de repere..Am crezut in tot felul de idoli, care ne-au adus tot felul de constringeri..Am sperat, am visat in iluzii..
Vezi tu, lumea e un loc fara logica..E doar un amestec de idei, si trairi.. E un haos construit de fiinte haotice, care, aparent, respecta reguli construite pe masura lor..E un ceva cu definitzii fluide, date de momentul capacitatzii lor de intzelegere..
Iar noi, printre ruinele absurdului celorlaltzi, cautam sa fim..

1 comment:

  1. Cand merg la munte si privesc inaltimile, realiz ca omul e atat de mic si e redus subit la tacere. Franturi de exclamatii mai auzi din cand in cand din vocea lui, un pic sugrumata. Cautam sa fim...ne cautam printre ceea ce am construit odata cu trecerea timpului, printre ceea ce suntem, ce avem si putem. Deznodamantul nu-l stie nimeni. intr-o zi o sa vina si el, mai e insa ...
    Haosul nu respecta neaparat regula definitiei lui...nu crezi? Haosul poate fi uneori atat de ordonat incat viata e doar frumoasa, desi...da! FRAGILA! ;)

    ReplyDelete