Tuesday, August 25, 2020

Obladi oblada



O sa scriu urmatoarele cuvinte si fraze ca sa ex-prim, aaaaa, ceva exprimabil cucu-vinte si fraze, deci atita dacit. Ca sa spun despre ce vreau sa spun e complicat, ca ar trebui inainte de orice sa stiu exact despre ce scriu, si apoi sa arunc asa, la misto, niste cuvinte despre asta. Chestia e ca nu stiu nici macar aproximativ despre ce o sa scriu. Am niste idei in cap, dar sint ne-legate, sint asa, plutitoare prin eterul din cap, ca in cap e plin de toate chestiile care asteapta sa fie spuse, sau scrise, dar inca nu sint, ca daca le spun sau scriu cum imi vin n-are nicio logica, iese ceva dada-ist si insirat ca margelele pe atza, ca in viatza legata cu atza. Ca na, luam ce gasim, si cautam intzelesuri, nu e ca si cum cineva de sus le-a arEnjat pe toate ca sa ne arate ceva. Toate se intimpla, asa ca in viatza, intimplari dupa intimplari dupa alte intimplari, si inainte de alte intimplari, toate, evident intimplatoare. Are sens? Daca n-are la o prima aproximare gasiti voi unul, si daca nu gasiti mai cautati, iar, pina gasiti ceva. Ca ceva se poate gasi, ca orice are o solutzie. Azi sint entuziast ca am fost la cumparaturi si mi-am luat mincare, deci pentru urmatorul timp n-o sa mor de foame. Si n-o sa mor nici de altceva, ca mi-am propus sa traiesc mult ca sa le arat la toti nemernicii ca binele invinge, ca in filme. Ce bine ar fi sa fie bine, adica sa fie si chestii bune si frumoase si placute, si sa intilnesti oameni civilizatzi care sa poata fi chiar prietenosi. Io am intilnit dacit ostili. Ca asa e, daca nu esti pe stilul socialo-ipocrito-cretin, cit sa repetzi niste clishee de alea ultra-puerile, lumea te neaga, zice ca esti ne-sociabil, sau ne-deschis la comunicare. Poti atunci sa ii taxezi cu propriile lor afirmatii, si sa le arati ca ei gindesc si actioneaza ori gresit, ori ostil. Doar ca asta n-ar rezolva nimic, ca ei te-ar uri si mai mult decit deja au facut-o. Asa ca mai bine taci misterios, si te prefaci ca ceva, adica ai o atitudine care sa le dea de intzeles ca nu aveti ceva in comun, sau ca te gindesti la altceva, sau ca te string chilotzii, sau masca, sau nu esti in apele tale. Sau pur si simplu iti vezi de ale tale si ramii in pozitia de "distantzare sociala", ca asta e universala, si o pricep toti idiotii. Asta e, bre, lumea e cum e, si noi sintem cum sintem, si uneori reactionam, alteori nu, chestia inteligenta e sa dam o aparentza de "stat in banca noastra", si atunci ceilalti ne lasa in pace, pe modelul englezesc. Tre'sa-mi mut blogul pe alt site unde sa mai pot scrie posturi, ca pe asta astia vor sa schimbe tot, si atunci io ramin blocat. Sa vedem ce o sa fac. Azi sint entuziast ca am mai iesit in lume, pentru cumparaturi, si am mai intilnit alti oameni, si asta m-a mai bine-dispus. Cind ies mi se intimpla lucruri bune, recunosc. Societatea asa, pe ansamblu e buna. Asta daca nu tebuie sa depinzi de unii, sau altii, ca atunci e nasol, ca, na. E mai racoare, am scapat de caldurile alea infernale, si mi-am mai revenit. Aici unde sint, si de unde tre'sa ma mut in seCtemVrie am intilnit citiva tipi mai altfel. In sensul ca parca mai umani, nu asa de agresivi ca ailalti de dinainte, dar si ei cu probleme. Nu poti sa-ti faci prieteni, dar poti pastra o relatie relativ civilizata, asta am descoperit. Mai e si lume relativ ne-afectata de violentza prea multa, dar, tot batuta in cap, si cu idei putine si fixe. E bine, hahaha, ca na, sintem toti liberi, si ne aratam liber prostia si inteligentza, care cit ce are disponibil. Ieri m-am barbierit, dushat, arenjat, mai am sa ma tund si sa mai spal citeva rufe, asta in timp ce o sa-mi caut alta gazda, ca aici am stat dacit 2 luni, ca tanti proprietara a gasit alti chiriasi, si ne da afara. Mie personal mi se ru-pe, si o sa incep sa-mi caut alta chirie, am o saptamina la dispozitie. Poate gasesc altceva mai bun, ca schimb locul, deci posibil sa schimb si norocul. Acuma beau un vin rosu intarit, si ma doare in basca pe care n-o am ca dacit citeva sepci am si caciuli, si asta e, o sa fie bine ca in filme, si o sa ne facem o viata ca in vis. Teoretic, ca practic sa vedem ce mai gasim. Apropo, am mai primit mesaje de la diversi, unii ma injura, altele imi trimit chestii po-etice, si na. Nu-s critic lite-rat, asa ca nu stiu sa apreciez ceva, ca n-am studiile aferente. Dar, sincer, mai nene, scrieti, e dreptul vostru, dar daca nu spuneti nimic, de ce scrieti? Nu mai bine ati citi inainte din Eminescu, si altii, si ati compara daca ce srieti are vreo valoare? Ca la ceva va ginditi voi, dar daca nu e bun n-o sa citeasca lumea. Si referiti-va la valori profunde, lasati jocurile de cuvinte pe care voi le credeti interesante, ca chiarr nu-s. Si nu zic asta sa va laud, hahaha. Stiu, sint cinic, dar cinismul e bun si sanatos. Deci bine, deci pa. Si cum zic Beatles: obladi, oblada, life goes on bra.

No comments:

Post a Comment