Wednesday, May 31, 2017

Nothing else matters

In viata, pe masura ce inaintezi in ani inveti o lectie a supravietuirii, care spune ca vei reusi in masura in care faci bine ce trebuie sa faci, si pentru asta trebuie sa te concentrezi strict la lucrul tau..Iar concentrarea asta presupune sa lasi active din minte doar zonele necesare..Adica sa tai brutal orice proces mental care nu te ajuta, chiar daca asta suna diliu, e real totusi..Asta fac profesionistii, autocontrol se cheama, si se obtine prin mult exercitiu, si experienta..Eu obtin asta destul de usor, pentru ca ma eliberez cu o maaaare satisfactie de un cotidian destul de mizerabil, si ma las sedus de lumea mirifica a graficii, si a constructiilor 3D..In inginerie nu apar slabiciuni umane, prosteli, harneli, grobianisme, tradari, scalimbaieli, interpretari stupide, etc.. Ingineria designului se bazeaza pe modele ideale pe care le construiesti cu metode ideale, pe care apoi, construite, le supui testului realitatii..Iar modelele vor fi apoi modificate ca sa functioneze bine, in lumea reala, si asta e mersul modelarii 3D..Metodele de constructie nu sint deloc complicate, daca le stii, dar ce imi place enorm e ca rezultatul e spectaculos, recunosc..Imi place la nebunie sa ma joc cu modelele, sa le construiesc, modific, sa le fac ale mele, si sa fac din joaca asta o mindrie, si o incintare, pentru ca efectiv merita..Dar nu o arogantza, pentru ca asta mi-ar limita tot, si ar fi complet stupid..
Ingineria presupune studiu si cunoastere, initial, dar dupa ce asimilezi ce iti trebuie, restul e un fel de joc cu numere care determina geometrii practice, sa le zicem asa, sau functionale..Iar felul ingineresc de a gindi, pentru ca e atit de practic e aplicabil in multe alte domenii..Dar, evident, fiecare domeniu cu propriile reguli si metode..Iar talentul e, pina la urma, ca e inginerie, sau altceva orice, e pasiune convertita si aplicata exact, pentru ca pasiunea dirijeaza spiritul sa se autoeduce-autoformeze pe acele specificitatzi..Repet iar, totul e extrem de usor daca tu vrei, si te dedici..E evident ca in viata vei avea destul de multe bariere, dar va depinde de tine sa te formezi ca sa poti avea performantze adevarate..
Mie mi s-au intimplat multe lucruri care au incercat sa ma blocheze, multe venite de la tot felul de villains, sa le zic asa, dar am invatat sa incerc sa trec peste ele invatind doar ce trebuie, si incercind sa uit rautatea umana, pentru ca nu am vrut sa ma incarc cu mizerii..Si pentru ca mi-am dat seama ca satisfactia pe care mi-au dat-o rezultatele lucrului meu au depasit cu mult orice forma de resentimente, ura, etc..Si am realizat ce stupid e negativul ce incerca sa ma inconjoare, si ce mic, in comparatie cu uriasul pozitiv ce deriva din tot ce faceam din placere, efectiv..Na, e simplu, fa ce-ti place, si "nothing else matters", vorba aia..Apropo, ascultati Nothing else matters, ca sa va scoata dintr-o stare depresiv-convulsiva, si sa va ajute sa va concentrati pe ce merita..Stiu ca sint melodii mai vesele, de viata, cu ritm, dar acum sintem conectati cu starea de concentrare:)

No comments:

Post a Comment