Friday, May 19, 2017

Frustrari de toate felurile

Cica viata e o iluzie, asa zic filosofii aia mai profunji, si cu experientze traite pe pielea lor..Na, e super-adevarat, ca viata asta e o iluzie din multe puncte de vedere, unul al propriei persoane, ca perceptia noastra e subiectiva, si altul ca depindem in drumul prin viata de tot felul de labili subiectivi, labili care iau decizii special ca sa-si acopere propriul cur, evident..Nu ma lamentez, doar stau asa in imponderabilitate si ma gindesc cum sa-i fac afish pe unii din specia asta, in imaginatie, evident, ca in viata reala astia isi au o protectie beton..
Pe scurt, contractul meu la job mai dureaza pina la sfirsitul saptaminii viitoare, ca na, proiectele s-au terminat, si ei au deja destui designeri prosti de platit, din ograda proprie..Sa-i fut..Azi am aflat chestia asta, si la inceput m-a deprimat total, am crezut ca nu vad bine, ca parea ca chiar au nevoie de serviciile mele de cind m-au angajat, dar, na, etcetc..Dupa un timp am zis, lasa ca e bine, gasesc eu altceva cu muuuult mai bun si de viitor, ca nu speram sa imbatrinesc la jobul lor..Pacat ca n-a mai durat macar citeva luni, ca banii erau buni, dar, fie..Lumea asta e mare, si sint in ea suficiente locuri pentru mine, imi place sa cred..
Dar am simtit, si aici, ca peste tot, un fel de conspiratie a babuinilor, nu stiu de ce..Stilul meu nu e unul obisnuit, si din cauza asta am avut tot timpul probleme..La inceput contactul e ok, sintem inteligentzi toti, si e posibil sa fim buni team-mates..Apoi diferentzele de personalitate si de valori ies in evidentza din ce in ce mai mult, vorbim aceeasi aparenta limba, dar ei se retrag in carapacea lor si acumuleaza ce le transmit ca sa inceapa sa se schimbe, crezind ca sint mai inteligentzi, cu mult mai inteligentzi decit erau, sau pareau ca sint.. Din momentul asta judeca monstruos, pentru ca ceea ce parea o judecata inteligenta e de fapt o ridicare la suprafatza a unor mizerii incredibile din personalitatea lor barbara si complet stupida..Salbaticia se manifesta atunci clar, si fara rezerve..Iar asta e nasol de tot..Mi s-a intimplat tot timpul asa, sa dau peste maimutzoizi din astia ultra-limitatzi intelectual, un fel de specie inferioara semidoctilor, care sub impresia unei depasiri de proprie personalitate si propriu eu se simte indreptatita sa devina un zeu, si sa ia decizii descreierate, pentru ca are libertatea sa faca asta, pentru ca societatea ii da libertatea sa faca asta..Si uite asa ma trezesc cu pumni in cap de la tot felul de mizerabili deveniti smecheri si tari..
Nu stiu, nu sint un infatuat, sau un ignobil, dar m-am comparat de multe ori cu tot felul de exemplare, ca sa incerc sa inteleg cine sint eu, cine sint ei, care sint asemanarile si diferentzele fata de ceea ce reprezinta ei in fata societatii..Mi s-a parut descurajanta comparatia, din mai toate punctele de vedere..In primul rind ca aia, ei, nu aveau studii, altele decit niste amarite de colegii, care le aveau si pe alea..Deci, sa-i fut, iar, ca nu-s mai sus de genunchiul broastei, stiintific vorbind..Boul ala boshorog pare ca e mai bine infipt ca mine in schema asta sociala, dar mai vedem, ca eu sint decis sa aplic pentru joburi mai interesante pe viitor..Na, acuma depinde si de stilul si metoda unor altor potentiali sefi, de la care, sincer, nu ma astept la surprize prea placute..
Visez la o lume in care ingineria chiar sa aiba un cuvint important, in care stiinta sa decida, pentru ca pentru prea mult timp lumea asta a fost condusa de ignorantzi, parerea mea..Technologia o sa schimbe cite ceva, pe alocuri, si va deveni mai determinanta in viitor, dar pare ca inginerii inca nu sint liberi sa-si dezvolte toate ideile din capul lor pentru ca au sefi prosti, cu idei putine, dar foarte hotaritzi pe timpeniile proprii..Aia e, variantele de viitor depind de deschideri, totusi, si nu de vite promovate pe criterii absolut personale..Na.

No comments:

Post a Comment