Friday, May 12, 2017

Spectator la show

Miine e marea finala Eurovision 2017, in Kiev..O sa fie show mare, evident, cu multe si marunte, ba la interpretare, ba la show, ba la tremuriciul general de la votari..Iar se voteaza intre ei mocofanii, iar se huiduiesc care pe cum apuca..Romanii nu au sanse prea mari, ca e na, nu prea original, si cu chestii de show cam depasite bai nene, cine dracu aduce un tun pe scena in secolul asta???? Ma rog, atita ii duce mintea pe aia decrepitzi din tvr, asta e, pula calului in virful dealului, n-am avut o rima mai buna.. Ma gindesc la ce talente sint in Ro, cum dracu de n-a iesit niciunul cu o piesa care sa-i rupa pe toti? Ca se putea face fara probleme..Na..Mediocritatea mediatica a frinat iar..Si miine or sa fie pe scena toti din toate tarile, care cu ce au putut si reusit..Eu tot cu suedezii tin, ca ei chiar simt melodiile lor, au ritm, linie melodica, stil, metoda, tot ce vrei..Bine, e posibil sa apara altii mai buni, evident, care sa-i depaseasca cu ceva anume..
Habar n-am ce o sa fie, eu astept spectacolul, cu toata energia si tensiunea lui, si cu exploziile de bucurie, si cine cistiga bravo lui..Chit ca piesele nu-s cine stie ce, mai comercialo-agatzate de ceva oarece retzete de success, cu variatziuni pe teme diverse..In fine, vedem ce si cum..
Mama ce as participa si eu la concurs, si sa cistig, eventual, sa ma dau mare la toti mediocrii..In fine..Nu-s acolo, si ma gindesc la ce emotii au toti..Io o sa stau in pat si o sa-i privesc linistit pe toti..Sa vedem ce iese..

No comments:

Post a Comment