Saturday, May 27, 2017

Ginduri despre evolutiile noastre

Exista momente de toate felurile..Acum e momentul sa-ti opresti dorintele, si sa iti continui viata cu handicapul asta, ca si cind te-ar durea tare incheietura de la mina dreapta, si nu ai mai putea sa o folosesti. Si acum e momentul sa mergi inainte invatind ce inseamna asta, sa nu mai ai dorinte, sa nu iti mai propui nimic, ci doar sa continui. Un handicap doare al naibii de tare, doare ca si cind stii ca nu meriti asta, si ca el e acolo, cu tine, un timp, ca sa-ti faca viata mai mizerabila decit este..Si durerea nu e doar aceea fizica, cit e mentala.. Cit esti sanatos iti doresti uneori o durere fizica sa te scoata din starea de monotonie, sau depresie, dar cind chiar ti se intimpla iti dai seama ca esti pus in fata altor lumi, si altor provocari, pentru ca societatea nu te iarta, mentalitatea sociala te judeca in felul ei, si te trateaza cind cu indiferentza, cind cu o mila ipocrita.. Si e normal, doar nu te asteptai la intelegere, sau la O intelegere, cit de mica va fi fost ea, pentru ca asa e lumea, trece peste tine cu tancul propriilor prejudecati..
Ce sensibila e natura umana, si cit de insensibila e varianta multiplicata a naturii umane, varianta sociala, cea care se entuziasmeaza la fleacuri, si uita de profunzimi..In fine, poate ca viitorul va fi cu mult mai autentic la a judeca fiintza adevarata, si capacitatzile ei reale..
Eu personal am fost afectat de multe si marunte, dar am invatat sa uit, pentru ca mi s-a parut cu mult mai important ce aveam de facut, datoria mea pe planeta asta in care am sa mai fiu un timp..Am crezut ca perioadele mele grele au fost datorate unor eclipse solare, si nu oamenilor, unor eclipse nevazute, dar care au fost acolo, sus, la fel de reale ca viata insasi..
Ma mai doare incheietura miinii drepte, si am sa invat sa fiu si asa, un timp..Nu e o tragedie, pentru ca e doar o intimplare..
Ma gindeam ca probabil ca toate se intimpla asa, pentru ca era normal..Stii ca asupra noastra actioneaza fortele de atractie gravitationale din tot universul asta, ca sint de la luna, de la stele mai apropiate, sau indepartate, toate ne "trag" spre ele cu fortze mai mari sau mai mici..Steaua 3-a din ramura 5-a din zona 7-a din Andromeda ne supune unei fortze, asa ca steaua 77-a din ramura 10-a, din galaxia X la fel, fiecare corp ceresc din univers ne atrage gravitational cu o fortza de o anumita marime, si asta e un adevar stiintific.. Chestia e, ca rezultanta fortzelor unor corpuri ceresti indepartate conteaza mai putin, poate decit atractia pe care o exercita stilpul pe linga care treci, cind conduci masina, pentru ca e mai apropiat de tine..
Ma las sub imperiul gravitatiei terestre..Si ma gindesc la toata istoria noastra, la cite s-au intimplat pe planeta asta de cind exista ea..Si ma minunez-uimesc de cum evolutia ne-a facut sa fim astazi ce sintem..

No comments:

Post a Comment