Monday, May 1, 2017

Ochii de ieri

Spatiile au mers inainte, prin timp, s-au transformat, au devenit alte spatii..Apoi s-au oprit si s-au intors la conformatia de dinainte..Au ramas fixate, si blocate..Timpul le-a impins, dar ele au rezistat..Spatiile de azi sint cele de ieri..Inca..
M-am trezit fara sa-mi dau seama, am crezut ca visez in continuare..Priveam la ceas, si ma gindeam ca visul asta e chiar timpit, ca sa vad un ceas fix, cu limbi fixe atita timp..Visul e miscator de obicei, are actiune, are culori, senzatii, sentimente atasate, trairi de toate felurile..Acum era fix, si era real totul..Am realizat ca eram treaz, si priveam un ceas..M-am ridicat din pat, si am privit camera..Era altfel, parca, arata exact ca ieri, ca inainte sa fac citeva mici modificari..Ca si cum toate modificarile facute intre timp fusesera anulate..Am crezut ca m-am intors in timp, si ca fabulez..Nu, toate erau fix ca ieri, doar ca atunci cind incercam sa apuc un obiect el era intr-o pozitie miscata fata de cum aparea..Aiurea..Mi s-a parut o timpenie absurda..Ma gindeam ca cineva mai smecher incearca sa-si bata joc de mine..Apoi mi-am dat seama ca vad ce era ieri, de fapt..Hm, ar trebui sa scriu asta, ca vad in trecut..Ma gindesc daca si pe strada toate vor fi ca ieri..N-ar trebui sa conduc azi, ca realitatea mea ar fi diferita de cea reala, si nu vreau sa fac vreun accident, sau ceva.. Poate daca beau o sa-mi treaca..Mai bine ma imbat, sa dorm iar, si sa vad pe urma..Oricum nu mai conteaza, ca mi se filfiie de orice fel de realitate..Si asa toate-s de rahat, ca e azi, miine, poimiine..Mai fain ar fi sa vad cum e in viitor, adica in ziua cind se extrag numerele de la lotto, ca altceva in afara de bani e, na.. Oi fi nimerit in vreo bucla de asta temporala in care am sa retraiesc aceeasi zi toata viata..Dracu stie..Oricum e absurd tot, asta mi-am zis-o de cind eram adolescent, si o vad si o simt la fel..Nu mai conteaza..Toate sint la fel de ambigue..N-au sens, si nu vor avea niciodata..Toate sint intimplari intimplatoare intimplate intr-un spatiu si un timp oarecare..Asa a fost, si asa vor fi..Raminem si azi, ca ieri..Ne pastram intacte toate inertiile..

No comments:

Post a Comment