Saturday, September 10, 2016

Linisti

Visurile ni se invirt sus, legate parca cu visurile celorlatzi..Sintem atit de legati unii de altii, fara sa stim, parca.. Traim un septembrie sublim si extatic, stiind ca am lasat in urma o vara ideala..Si simtim asta din priviri si gesturi..Chestia e ca noi am ramas noi, si o sa raminem asa, oricite anotimpuri ne vor petrece..Asta e magia fiintzei..Ca noi trecem prin anotimpuri, asa cum anotimpurile trec prin noi, si raminem noi, conform cu toate trecerile..Si noi sintem la fel, intr-un fel, pentru ca stim ca anotimpurile sint oglinzi in care ne privim, uneori, ca sa vedem cum ne-a mai schimbat timpul..Ne vedem ridurile si trasaturile cu calm, si linisti nestiute, parca, pentru ca stim ca si ridurile sint un fel de premiu, dupa atitea lupte, cu toti, si toate..
Avem in urma multe, atit de multe..Am fi imbatrinit prematur daca nu ne-am fi nascut deja batrini, hahaha.. Glumesc..Noi o sa raminem tineri pina murim, ca altfel e aiurea..Tineri in felul nostru, in ce sintem, si simtim.. Pentru ca asa ne-am nascut sa fim, cu vederi limpezi si largi peste toata realitatea asta..Cred..Oameni cu adevarat liberi si calmi, pentru ca am invatat din trecutul nostru dur cum e viata reala, si cite mizerii ne pot veni de la ceilalti..Eu, cel putin, ma simt atit de liber, cum n-am fost niciodata, si nu exagerez..Pentru ca m-am eliberat de miliardele de constringeri impuse de ceilaltzi..Am o liniste care imi vine dupa atitea batalii, in care victoriile nu prea au meritat energia pusa in lupta..
Ochii vad imagini reflectate in ochi..Vezi ce usor e sa stam aici, un timp, si sa fim..

No comments:

Post a Comment