Thursday, October 12, 2017

Visul realitatzilor

Ploaia mi-a spalat regretele..Acum sint mai curate toate, si eu mai ud..De ce oare ploua doar dupa apus? Sa fie cineva care dirijeaza fenomenele astea, sau e doar o implinire a unor dorintze vechi? Ieri am visat ca mama imi punea melodii la pickup, si era totul atit de natural, ca m-am mirat, cind m-am trezit..Probabil ca in constiinta noastra profunda toti cei dragi sint vii..Mintea nu vrea sa accepte unele adevaruri care o fac sa sufere..Uneori chiar inventeaza, ca sa ne mentina optimisto-activi..Mintea, prietena noastra, de fapt cam singura prietena..Pentru ca ceilaltzi sint pe invers..Uneori chiar ma intreb de ce ceilaltzi fac ce fac, pentru ca nu inteleg sensul..Chiar ne vor raul, sau doar vor sa se elibereze de propriile frustrari? Asta dincolo de aparentzele prietenoase, chiar indatoritoare..Asta e un rau subtil, cel cu fatza de ingerash, sub care se ascunde un diavol-mascarici prost..Ceva reprezentat prin sarutul lui Iuda..
Na, binele e naiv, si credul, pentru ca el vine deschis spre tine, chiar daca nu e atit de aspectuos-elaborat cum e raul..El e frust, vivace, si arata adevarul crud, care e cam urit si pute..Si iti spune totul direct in fatza, nu se ascunde, pentru ca nu are de ce..Are o fortza ce vine din adincimile fiintzelor care sintem..Sigur, ar putea sa se mai cizeleze, sa se mai spele, sa se mai dea cu parfum, dar la ce ar folosi?
Poate e bine sa ne ferim de minciunile parfumate, asa cum ne ferim de mizeriile unor realitatzi profunde, si sa fim atentzi la tot, gata sa contracaram atacurile exterioare..Nu e deloc usor, pentru ca mintea noastra pluteste prin lumile ei..Si cind visam e mai greu sa nu fim vulnerabili..Dar invatzam din mers, cit, si cum putem..
Ieri am visat ca am plutit printre fiintzele mele, in adincuri..M-am trezit ca sa vad o realitate, una din multele posibile..Am sa mai traiesc sa visez, si sa ma trezesc, ca sa visez iar..Lumea asta e ciudata pentru ca e un amestec de lumi ale celorlaltzi..Si va fi asa, asa cum si eu voi fi tot eu, acelasi, care va invatza din toate, ca sa mearga inainte printre visuri, si realitati..

No comments:

Post a Comment