Friday, October 27, 2017

Intrebarile cautarilor

Zi-mi ce crezi tu..Despre orice, nu conteaza..Zi-mi despre lumile tale..De fapt, nu, nu-mi zi nimic..Lasa-ma sa ghicesc ce crezi, atunci cind ma chinui sa-ti analizez tacerile..Lasa-ma sa-mi imaginez ca tu crezi asa pentru ca tu crezi si simti asa cum cred eu..Desi poate eu gresesc cind te analizez..Stiu ca nu e frumos sa analizez cu voce tare, dar e mai onest modul asta..Cred..Si e onest pentru ca vreau ca si tu sa analizezi cu voce tare, sa ne comparam analizele, si sa vedem cit adevar e in ele..Nu vreau sa ne facem incursiuni intr-o intimitate care vrea sa ramina cit mai putin atinsa..Vreau sa ne pastram misterul, si sa ne jucam de-a exploratorii lumilor interioare..Vreau doar sa invatam sa cautam, si sa ne bucuram de reusitele descoperirilor..Fara sa ne jenam de noi insine..
Zi-mi ce crezi despre mine..Si eu am sa-ti zic ce cred despre tine..Ca apoi sa comparam, si sa vedem cine cistiga concursul asta al ghicirii fiintzei celuilalt..Stiu ca nu e usor, pentru ca nimic nu e usor..Acum facem doar o incercare de inceput, si cine va cistiga va avea dreptul sa puna cite intrebari vrea, la care celalalt e obligat sa raspunda sincer..Stam fatza in fatza, si ne observam, ca sa vedem si limbajul trupului..E simplu..Facem asa pentru ca stim ca dincolo de raspunsurile simple sint fiintze complicate..Na..
Multe intrebari nu le punem pentru ca simtim ca stim raspunsurile..Desi stim sigur ca depindem de atitea, si raspunsurile sint atit de determinate de starile de acum..
Zi-mi ce crezi, si am sa caut sa inteleg tot ce tine de noi, de mine, de tine, de ceilaltzi..Asta ma ajuta sa vad mai bine realitatea mea printre celelalte realitatzi..Stiu ca pot sa si gresesc, dar stiu ca si tu stii asta, si mai stiu ca si tu esti constienta ca poti gresi, asa ca mine, dar asta nu e o problema..E firesc sa avem propriile puncte de vedere..Eu am experientele mele, si tu pe ale tale..Sintem amindoi cautatori de adevaruri..
Sintem la fel..Eu seman cu imaginea pe care ti-o faci despre mine, asa cum si tu semeni cu imaginea mea despre tine..Mai sint diferentze, e adevarat, dar ele nu mai conteaza absolut deloc..Pentru ca ele sint mici..
Ne privim reciproc ca intr-o oglinda..Cautind sa ne imaginam impreuna intr-un dans exotic pe o plaja tropicala cu un soare rosu la apus..Ca si cind sufletele s-au compus impreuna intr-o cautare a unor raspunsuri cautate de intrebari nepuse dupa atita viatza si atitea experientze..Ca si cind sufletele au simtzit ceva, dar au fost blocate de o uriasa timiditate, si nu au putut sa continue..
Daca imi zici, iti raspund..Si stiu ca daca iti zic, ai sa-mi raspunzi..Si asa vom fi adincitzi in raspunsuri care vor urma unor intrebari, care vor urma unul dupa altul, iar si iar..
Lumea e superficiala si indiferenta..Si noi invatam sa fim  la fel de indiferentzi, pentru ca sintem pasionali si tandri punind intrebari, ca sa gasim raspunsuri care sa ne faca sa visam mai departe..

No comments:

Post a Comment