Wednesday, November 16, 2016

Party in a dream sunset

E liniste..O liniste plina de intuneric..Lumea e congelata..Totul asteapta..E timpul zero minus 2 secunde..Fiecare fractiune de timp trece infinit de greu..Fiecare miliardime de miliardime de secunda e un univers plin de miliarde de miliarde de asteptari..Ochi nevazuti privesc de peste tot, si de nicaieri..Ochii unor fiintze de dinainte de timp..Ochi care arunca raze laser centrate intr-un punct origine a universului..A mai trecut o secunda..Undele incep sa vibreze eterul..E liniste, ca inainte de geneza..Timp universal zero; a venit explozia..Toate au devenit altfel..Bucati de spatii se ciocnesc brutal de bucati de timp, si se desfac in alte bucati de spatii si timp..Toate se lovesc de toate si plutesc asteptind alte lovituri..Lumina si sunetul au invadat cu energii tot ce fusese pina atunci..
A trecut un miliard de ani de la Big Bang..E liniste iar..Galaxiile se aduna in ele insele..E intuneric..Doar stelele mai lumineaza ici si colo, ca niste felinare o strada pustie..Toate se rotesc in carusel..
M-am trezit brusc cu o frica, de parca am visat doar intuneric..E liniste, aud doar zumzetul grav al motoarelor..La geam vad lumini..Cred ca sint intr-o nava spatiala..Apoi vad alte geamuri, alte lumini..In fata e un nene, cu spatele la mine care invirte un tor, si apasa pe niste pedale..Imprejur sint scaune goale..Simt o frinare usoara si un aer rece..S-au deschis niste usi culisante..Ce drac de nava e asta? Niste umanoizi urca trepte si circula pe culoar pina gasesc scaunele pe care se aseaza..Or fi extraterestri? Par umani..Apoi ma dezmeticesc..Sint in autobuz..Am adormit pe scaun si am visat ceva..M-am mai linistit..Realitatea e mai umana decit cea din vis..Mi-e mai bine..Mi-ar fi si mai bine daca as sti unde sa cobor..O sa-l intreb pe sofer, ca el e expert..O sa ma duc acasa si o sa ma bag in patul meu cald si moale..O sa adorm, si o sa visez ceva mai frumos decit bucati de spatii care se ciocnesc de bucati de timp..O sa visez ca sint ultra-bogat, si ca sint pe o plaja tropicala plina cu femei care danseaza pe un ritm tropical..Undeva, la o petrecere plina cu mese incarcate de platouri cu specialitati tropicale..Si de unde se vede un soare cald si rosu, gata sa apuna..

No comments:

Post a Comment