Monday, November 28, 2016

Minele eu din timp

Uit cine sint, ca sa-mi reamintesc apoi..Si cind uit ma simt singur si pierdut printre atitea..Privesc imprejur cu frica, ca atunci cind ma trezesc dintr-un cosmar si ma gindesc la cite grozavii ma mai asteapta in continuare..
Ma pierd in detalii, pentru ca sint sensibil si detaliile tind sa acapareze toate simturile..Toate se amesteca si se deschid in tot felul de variante, care mai de care mai expansive si elucubrate..Se extind si se retrag ca sa redevina altceva..
Am vazut atitea..Si ma gindeam daca nu cumva toate converg inspre visurile astea dramatice ale mele, daca nu cumva cosmarele sint de fapt variante posibile de realitate duse la extrem..Ar trebui sa uit, sa las in urma tot ce a fost, ca sa imi caut eu, in lumea asta un nou drum..
Am pasit pe marginile lumilor acelea, si pasim in continuare, cu toti demonii alaturi..Au trecut toate, desi demonii inca mai bintuie in toate formele lumea asta post razboinica..
Sintem inca pe acelasi drum al cautarilor..Avem formatia de cercetator, si de explorator..Facem pasii pe care i-am facut tot timpul, la fel de incertzi in aceleasi lumi la fel de nestiute..
Ma gindeam daca ce scriu va reprezenta vreodata ceva, pentru cineva..
Am avut intotdeauna senzatia ca stiinta va acoperi cu cunoastere tot ce sintem, si ca ne va determina sa devenim ce am visat..
Spatiile se deschid, si se inchid, pe masura ce noi intelegem ce devenim..Lumea ni se arata in variante de vieti..Asteptam cautind..Destinele converg, si toate se schimba..Viata e o joaca de copil pe coline verzi si alunecoase..

No comments:

Post a Comment