Tuesday, November 15, 2016

Eliberari

Totul e sa ai curaj..Sa fii cum simti asa cind simti ca ce simti e adevarat, si sa privesti oamenii direct in ochi cind iti vine sa zimbesti..M-au lovit fericirile toate deodata, nu stiu prin ce miracol s-a intimplat asta..Au venit buluc, si le-am primit pe toate, n-am vrut sa las pe vreuna sa astepte la coada:))
Am fericiri contagioase, asa mi s-a zis..Ca ma misc ca si cind as fi cistigat la lotto, sau ca si cind iubirea vietii mele mi-ar fi spus ca ma iubeste asa, fara motiv..Decit ca nu s-a intimplat nimic special..A fost o zi obisnuita, calda si frumoasa..Stiu ca lumea ma invidiaza, si ca incearca sa mi-o traga, ca sa nu ies din ritualul asta social care impune depresia..Ii inteleg dar azi nu am timp de ei, ca am prea multe fericiri de satisfacut..Hahaha..
Azi sint egoist, sint doar eu cu mine, si ma pregatesc sa decolez..Mai stau un pic pe sol cit sa-mi mai traiesc citeva amintiri..
Ma plimb prin locuri cu mult soare..Ma gindesc daca e cazul sa-mi schimb felul in care scriu, sa fiu mai elaborat si esentializat, cit sa scriu chestii dure si profunde care sa devina de success, hahaha..Glumesc, evident, ca io am stilul meu, si ma las dus de vremi cu tot si toate..Si daca o sa fie sa ma excite sa scriu classic o s-o fac, dar asta e o chestie de cum o sa evoluez, hahaha..Ca inca mai am de copilarit, cred..
Azi sint ocupat cu fericirile, le iau pe toate la discutat ca sa le vad cum se simt, si care e secretul lor:)). Mama ce fain e sa te simti ca si cind lumile iti vorbesc deschis, si te indeamna sa le fii alaturi..
Am dat si am luat un miliard de zimbete, fara sa vreau..Si mi-au zimbit si privirile, ca si cind si ei au trait exact aceleasi fericiri..Clar ca nu pot sa explic nimic, asa s-a intimplat..Un cimp de flori, un cer albastru, si un camion de bomboane colorate si care au arome de vis..Au venit toate asa, in minte, acum, fara ca sa le-o cer, pentru ca asa au simtit ele, cred..Le sint recunoscator, evident, si le rog sa o faca cit mai des, daca nu le oboseste prea mult:)
Acuma, na, pe fericiri le apreciez, da' nu le leg de iubiri, ca acolo e altceva..Fericirile din iubiri au alte arome, sint mai elaborate si subtile, si nu se compara cu ce simt eu acuma..Cred..Desi e cam greu sa faci diferentze intre fericiri, ca atunci cind te apuca de picior vreo fericire profiti de ea si o traiesti cit poti de mult, ca e rara, si ti-o apropii ca sa-ti fie scut pentru lumea asta dilie, hahaha..
Mai am putin si decolez..Tot ce spun acuma e asa un delir verbal, ca sa simt ca timpul trece mai repede..Am emotii, ca nu stiu ce va fi, si spun ceva ca sa fie spus..Astept, si ma gindesc ca toate au fost cum au fost, dar acuma sint doar nestiut, si confuz, asa cum am fost tot timpul, un om asteptind atitea..
In urma e ce a fost..Las tot sa fie cum a fost..Am atit de multe inainte, ca vreau sa ma concentrez pe viitor.. Ma eliberez, si las tot sa se duca..Am stil si metoda elaborate dupa toate..Ma concentrez ca sa fiu exact pentru ce o sa fie..Sint si atent si precis in analize si concluzii..Sint detasat si limpede in tot ce simt si gindesc..
Mai am un pic pina decolez..Simt ca ii iubesc pe toti, asa cum ma iubesc si ei..Sint pregatit sa ma eliberez.. A inceput numaratoarea inversa..Sint liber..Cifrele scad..Sint eu, inca..

No comments:

Post a Comment