Tuesday, November 1, 2016

Lumile posibile

Cred ca, in subconstient, intotdeauna mi-au placut inceputurile, nu stiu de ce, poate pentru adrenalina, pentru starea de emotie, pentru noile deschideri spre orice, si asta chiar daca tremuram de ma luau dracii cind imprejur toate se schimbau intr-un fel sau altul, pentru ca simteam o mare instabilitate, cumva..Dar un nou inceput era o mare fericire ca puteam sa uit tot si sa restartez tot sistemul de la zero..
Acuma chiar ca imi dau seama ca inceputurile m-au motivat profund, si tot timpul experimentam pina reuseam sa inteleg cam tot, dupa care ma plictiseam si cautam altceva, adica altceva care sa-mi dea iar posibilitatea sa experimentez..
Ce chestie, uite ca incep sa inteleg cum functionez dupa ce am pus cap la cap diferite faze din viatza..Sa caut ceva, sa incerc ceva mi-a placutg dintotdeauna..Poate de asta nu am avut prieteni sau prietene stabile, ca dupa ce ii analizam si ii cunosteam, le vedeam foarte clar limitele, si incepeau sa ma plictiseasca..Si ma gindeam daca asta nu e o dileala, pentru ca ii vedeam pe oameni ca sint destul de rigizi in gindire, si eu nu ma potriveam cu ei de niciun fel, pentru ca firea mea, stilul meu, tot ce tinea de mine era cu totul altfel..Si asta mi-a adus enorm de multe probleme de a ma adapta in tot felul de medii, oho..Tot timpul m-am simtit constrins, legat de ceva care ma obliga sa fac chestii cu care nu eram de acord ca nu era in firea mea, si atunci mi-am bagat pula, si am plecat de acolo..Simplu..Si mi-a priit..Dar challengeurile adevarate le-am luat si le-am dovedit, pentru ca imi placea sa fiu provocat pe tot felul de chestii..Odata i-am facut unui tip un design de mecanism pentru un spectrometru, care a mers cam greu, ca, na, era pentru prima oara cind faceam asa ceva, dar, dupa un timp mi-am dat seama ca trebuie sa-l fac ajustabil, si nu ca nu l-as fi facut, dar ar fi costat mai mult, si tipul nu vroia sa cheltuie in plus, na..De parca ar fi trebuit sa le stiu pe toate din prima, hahaha..
In fine..Cel mai frumos e sa inveti, si sa te depasesti pe tine continuu, tot timpul..Pentru ca in ce e nou e o sursa uriasa de fericire, acolo e substantza fiintei tale profunde..
Cel mai fain e sa-ti gasesti oameni cu care sa ai ce sa comunici, oameni care stiu, si care sint cautatori, care sint pasionati de a cerceta..Oameni vii, si deschisi..Dar asta e mai greu, cred, pentru ca cei mai multi se complac in chestii care le asigura un confort acceptabil pentru ei..In fine..
Fac multe scufundari in trecut in ultimul timp, ca sa imi revin..Si imi place sa revad locuri, evenimente, stari, personaje, care au construit imprejurul meu lumi interesante..Lumi care sint ca un fel de mediu in care ma simteam liber..Lumi in care contau valorile, si gindurile, si sentimentele adevarate, lumi care erau deasupra, si unde si eu ma simteam mult mai capabil..Pentru ca acolo toate erau posibile..

No comments:

Post a Comment