Tuesday, November 8, 2016

Neterminari

Se spune ca misterul e motorul cautarilor vietilor noastre, pentru ca misterul e un adevar intrerupt..
De multe ori m-am gindit la mine, la ce sint, la cum sint, pentru ca tot timpul am avut senzatia ca fiintza mea nu a dus pina la capat, niciodata, o traire, sau un adevar..Traiam ceva, si cautam adevarurile acelei trairi pe masura ce ea se dezvolta in alte si alte trairi in cascada, ca ea, acea traire profunda sa se opreasca brusc, si sa blocheze totul..Si atunci simteam ca sint abandonat intr-o locomotiva care merge inainte parasind restul vagoanelor in urma, care se indepartau incet..Si ma simteam aruncat de tot, ca sa plutesc intr-o deriva absurda pentru tot restul vietii..
Tot ce a fost inainte a fost intrerupt..Incomplet..Redus la un trecut retezat de o sabie cosmica si invizibila..
Stiu ca sint real, si ca traiesc intr-o realitate, dar fiintza mea a fost intotdeauna neterminata..Si am simtit asta ca pe un destin care m-a urmarit tot timpul, ca pe un dat care s-a repetat iar si iar..Mi-a lipsit intotdeauna ceva, acel ceva care sa implineasca si sa completeze..Lumile logice erau incomplete, sentimentele, experientzele, cautarile chiar; toate pareau ca se opresc fara motiv..Si atunci cautam altceva, ma duceam spre alte teritorii, cercetam.. Ca toate sa se intimple la fel..
Stiu ca nu trebuie sa asteptam ca lucrurile sa se completeze de la sine, si ca ce traim dezvoltam in noi insine ca o poveste proprie, dar la mine a fost altfel, pentru ca eu am cautat ca totul sa existe in real ceva ce venea din real..
Poate ca intreruperea asta a venit de la oameni, oricare au fost ei, si oricare au fost contextele..Poate ca ei au intrerupt un sir al evolutiilor firesti ale tuturor evenimentelor..Asa cred, pentru ca am simtit asa..Poate pentru ca simteau ca eu am altfel de asteptari, cumva, sau altfel de a gindi pe care il aratam foarte deschis..Nu stiu.. Stiu doar ca am simtit ca sint impins inafara..In afara unui sistem, sau al unui stil conform si rigid..
Stiu ca toti am simtit asta intr-o etapa a vietii, si ca ne-am revoltat, si stiu ca am cautat reveniri acolo unde nu se putea..Pentru mine astea au fost mistere, de fapt, pentru ca nu intelegeam de ce se intimpla..Si au ramas, inca, pentru ca am doar vagi incercari de raspunsuri la toate..Dar, mai caut..
PS Neterminarile astea m-au afectat profund, si de asta le-am scris, sau am incercat sa le scriu asa cum m-am priceput, dar ele au fost parte din mine, din ce sint eu, efectiv..Uneori am parut misterios si din cauza asta, ca nu am reusit sa completez acel ceva pe care il incepeam, pentru ca intervenea acea oprire, acel stop al fiintzei pe care l-am experimentat in tot..Poate ca asta ma face sa mai caut ce exista, ca sa incerc sa imi explic ce sint, si de ce..Am atitea intrebari..Sint atitea mistere..Si asta ma face sa simt ca sint inca pe un drum bun, al adevarurilor ce vor veni..

No comments:

Post a Comment