Sunday, May 15, 2016

Noi, intre iubiri

Viata e schimbare, si nestiut..Azi esti un explorator care echilibreaza toate universurile, si miine esti un nostalgic care absolutizeaza trecuturile pline de lumini..Azi esti un determinat care stie ce ascunzisuri sa caute din trecuturi, si miine un sceptic pe care realitatile il fac sa simta ca totul e atit de absurd, si fara sens, ca si cind nimic nu ar fi fost, vreodata, altfel..
Viata e schimbare, si cautare de sens absolut..Viata e tot, si determinare a fiintzei din noi..E ceva ce ne vine din ce sintem, si simtim..Viata e cum sintem acum, ca parte din explozia de culori a momentului, si cum vom fi cind tristetzile ne vor cauta raspunsuri la ceva ce nu vom avea curajul sa formulam..
Eu sint pe virful lumilor mele, te privesc, si te pun sa imi raspunzi la ce vezi..Tu te uiti la mine, si imi vorbesti, in cuvinte, asa cum simti, despre tot..Te simt, printre cuvinte, si ma gindesc si la mine, cel ce a pus acele intrebari, asa cum incerc sa te simt pe tine, cind mi-ai raspuns..Parca sintem 2 singuri, care au vorbit in oglinda, si s-au placut in ce au facut..
Cum zice cintecul, daca va fi sa ma indragostesc, va fi asa ca tu sa-mi fii omul absoluturilor mele..
Imi place Natalia Barbu in Noi  2, enorm, e ca o intoarcere intr-o lume relativ izolata si insingurata, o lume relativa, ca si cind as sta undeva, suspendat deasupra tuturor, as privi, si analiza, in liniste, tot, si as vedea limpede toate absoluturile..Ca si cind ca incep sa retraiesc toate vietile posibile, si incep sa simt ca in mine se redeschid atitea universuri cite nu am stiut ca exista..
In mansarda unui vis tu lumina ai aprins..Devenim tot ce am visat..Lumea incepe cu noi 2..Avem un suflet ca sa fie ca un raspuns intre intrebarile lumii..

No comments:

Post a Comment