Friday, January 2, 2015

Amintirile oameni

Azi e vineri, a doua zi a lui 2015..Afara e un soare de vara, care cred ca o sa faca zapada pilaf..Da macar e frumos, cerul albastru, e lumina..Am vazut iar filmul Sania albastra pe NTV, si iar mi-au venit buluc amintirile din vremurile alea bune..
Totul e relativ la oameni, pina la urma..Ca amintirile sint momente de fericire inregistrate in 3D, si fericirile sint datorita unor intilniri cu oameni..Cu oameni deosebiti, se intelege, si care stiu sa construiasca niste chestii mentale artistice..Si pe care ii poti lua usor ca modele..
Noi am fost educati in stilul asta, sa admiram, adica sa ne eliberam de frustrari prin ceva spiritual, asta ca sa nu mai vedem mizeria cotidiana..Dar exercitiul asta a fost foarte bun, pentru ca am inteles muuuulte lucruri de care habar n-aveam ca exista..Am inteles oamenii, lumea, pe noi insine, si asta ne-a facut sa cautam in continuare sa intelegem..Si sa cautam acei oameni speciali care sa ne ajute..Oamenii aceia plini de lumini si zimbete calde..

No comments:

Post a Comment