Thursday, January 29, 2015

Eul din mine

Am asa o stare ciudata, ca un fel de simt ce  imi vine din imponderabil..De  sus, de undeva..Ca orice,  oricum, in orice fel as face, e in  plus..Ca nu conteaza, orice ar fi..Absolut orice..Toate complicatiile trairilor mele, ale  unei fiinte dificile, recunosc, nu reverbereaza nicaieri..Nici un licar de  lumina in tot intunericul..
Ma simt stins..Am doar o flacara mica, cit a unei luminari abia deschise..O mica sursa de lumina, ca a unui explorator intr-o incercare de a iesi, disperata..Vad  doar peretii dimprejur,  ca pe constructii de gheatza,  care sa ma blocheze  in mica si  eterna mea incercare de a iesi inapoi, la viatza..Sint aici, singur..Si, daca am sa reusesc va fi o victorie a mea, doar..A simplei dorintze legitime de a supravietzui..
Ma doare mina stinga de atita efort..Muschii sint slabi, parca, si nu  mai  am  putere..Dreapta e ok..Apuc fringhia  si ma trag in  sus,  unde se zareste lumina..Ma dor umerii,  ma ustura ochii,  respir greu,  vreau doar sa  ajung la suprafatza..Nu vreau  sa mor aici..Vreau sa mai aud cintecele mele..Aici e doar inec..
Am ajuns..Respir..Ii vad pe toti..Sint pe punte..Ochi de om, si mimici..Sint  viu..Si ei imi zimbesc..Am reusit..  Am  scapat si acuma..Gata..Data viitoare  ne intilnim la petrecerea de pe  plaja..Mi-e o pofta de somon prajit cu sos de scoici, de nu iti imaginezi..Cu mult  usturoi, se intelege, si acreala mediteraneana..Ca sa-mi  aduca aminte, daca e nevoie, de albastrul ala infinit..De gustul ala dorintza  de fiintza mea dintotdeauna..
Da..Mai am in mine substantza mea..Aia mica..Care atita a calatorit,  pina a ajuns sa realizeze cit  ii e de aproape lumea aceea..
Mi-e dor de  atitea..As vrea  sa fiu atit de acolo, uneori..Eh..Vezi, eu  inca ma  mai gindesc..Cit din mine e aici, sau altundeva..

No comments:

Post a Comment