Saturday, November 24, 2012

tHe

Cica vine firshitu' lumii..La firshitu lu' decembre..Da nu s-a specificat care lume, ca e mai multe..
Bine, in ultimii ani toate s-au acutizat..E paroxism peste tot..Media s-a dilit de tot in incercarea ei de a se vinde..Probabil pentru ca nu mai crede nimeni gogosile ei..Si de aia baga subiecte tari..
Eu mai citesc ziare sau ma uit pe tv-uri sa vad stiri din Ro..Si gasesc numai porcarii sinistre..Asta cind articolele/emisiunile nu sint ultra-stupide..
Tot ce-i mai monstruos gasesti in ziare nene..Cum gasesc o libidinoshenie/hidosenie cum scriu minim o saptamina despre aia..Pai e normal ca asa o afacere sa dea faliment..Altu' mai bun..NEXT..:))))
Vreau si eu sa vad o presa independenta..Ca de aia se declara o putere in stat..Sa vad calm, echilibru, argumente, valori, analiza atenta, gindire, etc, in loc de mitocanii urlate, si manipulari pe fatza..
M-am saturat de cretini agresivi..Vreau altceva..O lume cu valori adevarate..Si cu visuri autentice..

2 comments:

  1. Sincer, eu nu cred in bazaconii de astea cu sfarsitul lumii, nici macar la "tembelizor" nu ma mai uit...ce sa vad? scandaluri cat cuprinde?! Am renuntat si la stiri, cred ca e pierdere de timp si acumulare de nervi...si pentru ce? Pe cei ce ne conduc nu-i intereseaza de noi, asa ca nici pe mine de ei...oricum, toti sunt o apa si-un pamanat si isi urmaresc propriul interes. Cat despre media, ea cauta doar senzationalul, restul nu conteaza..iar valoarea nu aduce audienta. De aceea nici nu vom avea o presa independenta, totul se rezuma la bani..la cerere si oferta..circ cere romanul..apoi circ are! Uneori simt ca nu apartin deloc acestor vremuri, parca eu as reprezenta anormalul intr-o lume normala, cica...
    O lume cu valori adevarate astepti? N-ai sa vezi Florine, nu mai apucam noi ziua aia...

    ReplyDelete
  2. Asa e, circul e peste tot, dar mi-e ca s-a trecut de punctul unde transformarile mai sint reversibile..Chiar ca nu mai apucam ziua aia in care lumii o sa-i vina mintea la cap..

    ReplyDelete