Thursday, November 29, 2012

Intre atunci, si acum

Vintul e lectia noastra de zbor..E forta ascensionala care ne mentine in plutire..E directia catre un ideal care ne pasteaza eul intact..E ideea de sus si stabil, si de noi insine..
Toata viata am cautat echilibrul..Si nu l-am gasit..Poate pentru ca nu stiam unde sa-l caut..Stii de ce? Eu n-am stiut ca, doar o partenera mi-l poate da..Am crezut ca singur sint capabil..Si n-am fost..
Am privit imprejur..Am vazut oameni..Am vazut clipe, si amintiri..Trairi..Am vazut atit de multe suflete..Nu am stiut cum sa comunic..Nu am stiut ce sa spun, nu am stiut ce sa raspund la ce mi s-a spus..Nu am stiut nimic..Nu am stiut ca vreau sa comunic cu celelalte suflete..Nu am stiut cine sint..Nu am stiut decit sa respect reguli dure si primitive..
Poate ca, acuma, cumva, descoperim ce inseamna a fi impreuna..Poate ca invatam sa fim, sa intelegem, sa descoperim..Poate ca doar acuma invatam sa respectam..Valorile..

No comments:

Post a Comment