Sunday, November 18, 2012

Plictiseli de duminica



La 5:30 pm e deja bezna, si inca mai scade ziua pina la solstitiu..Pai e corect? Si cica din decembre vine iar iarna..Sau iarna iar..Pai di ce? De ce ni vine primavara, sau chiar vara? Ca sa umblam pe strada in shlip? Pai cine ie responsabil cu programarea anotimpurilor? Ala de ce nu sa preo-cupa?
Nu mai ie dom'le seriozitate..Toti o fac pa dashteptzii, si se dau culti in cap ca au diplome luate pe pile sau sh-paga..Si e si aro-gantzi..Ar trebui sa-i reclamam la sefu' de bloc, ca ala le stie pe toate, si rezolva orice problema..Pai pina cind sa toleram? Chiar eu as pune mina pe p-ix si le-as arde o reclamatzie de sa nu sa vada..La toti..Ca toti is la fel..Sau cum se zice, un pamint si o apa..Sau invers..Aia e..Toti e mina in mina, trag shfori, si benefiuciaza de benefiucii..Iar noi, stam si ne olbam la ei ca la sfintele moashte..Aia e..
Miine e luni, iar..Ar trebui sa fie marti, sau miercuri..Merge si joi..Iar vineri sa fie zi plina..Dupa care weekend.. Ca tre'sa ne bucuram si de viatza..Ca cica e prea scurta..Viata..Ca saptamina e lunga nene.. Tine de la inceput pina la sfirsit..Iti dai seama? O ve-shnicie..Pai pina vineri e cale lunga..
Nu prea imi place duminica, ca e inainte de luni..E mai fain miercuri sau joi..
M-as plimba cu tramvaiul, sau cu busul, asa vreo saptamina..Da sa am tramvaiul meu, adica..Ceva de lux, sa fie inauntru ca la Orient Express..Si tramvaiul meu sa aiba si volan..Si elice, si motor in 11 timpi..Ar fi ceva..
Am pus o poza cu PArfumul Teilor..Aici coboram in statie, si o luam la goana spre liceu..Fie vara, fie iarna..

2 comments:

  1. Asta nu-mi place nici mie la iarna, ziua scurta, insa are ea alte atuuri;)...Pe vremuri imi doream sa locuiesc 6 luni in emisfera nordica si 6 in cea sudica, sa fug de frig. Acum incerc sa vad partea plina a paharului in orice. Cum as mai putea sa strig cat ma tine gura "partieeeeeeeeeeeeeee" daca ar fi mereu cald si bine? :)

    Da, vineri e cea mai tare zi, e cireasa de pe tort, e placerea dinainte de placere :)) Stii, ma gandesc uneori cum ne tot spunem: bine ca a trecut luni, marti....saptamana asta, luna asta, insa pierdem din vedere ca toate se duc din timpul nostru, anii fug si nici nu realizezam ca noi suntem cei care grabim lucrurile, in loc sa savuram fiecare clipa, asa cum e ea.

    ReplyDelete
  2. Iarna e bine ca mai mor microbii si microorganismele..Si avem si sarbatori sa mincam si sa bem pina ne ia cu salvarea:))
    Sa stii ca nu mai realizam cum trece timpul pe linga noi..Traim asa, pe apucate..Eu, cel putin cind am timp liber prefer sa dorm si sa vegetez..Ma gindesc cum au unii energie sa plece in calatorii:))

    ReplyDelete