Friday, November 16, 2012

Tesaturile sufletului



"Lumina stinsului amor ne urmareste, inca"..Asa spunea poetul..Probabil ca asa e..Tot ce ne-a fost frumos, odata, pastram in amintiri..Chiar daca acel amor nu a fost sa fie..Probabil ca nu putem sa concepem moartea unei iubiri..Si atunci o tinem in noi, si o dezvoltam in imaginatie..Pentru ca atit putem face..
Sintem fiinte sensibile si fragile..Si nu vrem sa fim raniti..Nu mai vrem..Pentru ca am fost deja de prea multe ori..Si am obosit..
Norocosi cei care isi gasesc repede partenerul vietii lor..Pentru ca e o sansa..Mare..
Probabil ca amorul iti da aceeasi impresie pe care ti-o da o opera de arta, sau un peisaj fabulos..La care te uiti, dar care te pune pe ginduri..O vad, dar ea chiar exista?..

3 comments:

  1. ...in ton...www.youtube.com/watch?v=k2C5TjS2sh4

    ReplyDelete
  2. Asa este, it must have been something that others call, sometimes, crazy little thing, or, love..

    ReplyDelete
  3. Depinde de "modelul" ales. Eu de exp. apreciez.,am apreciat -MULT - filmul When a man loves a woman. (Ca si educare a sentimentelor; l-am si cumparat (dvd-ul) in cateva randuri sa-l ofer cadou)...Cand iubesti -uneori-cateodata- te mai transformi si in cainele de la usa (de pe presul de la usa),cand situatia o cere. Te bucuri doar ca celalalt exista. Si daca lui ii este bine -> ti-e bine si tie; daca lui ii e rau.. ti-e rau si tie..
    Asta-i viziunea mea ; despre dragoste.
    (Bv celor pentru care -i altfel. treaba. -Nu-i invidiez nici o clipa.)

    [App, imi place ca/cum in Film ei isi spun unul altuia: "Baby".]

    ReplyDelete