Sunday, September 16, 2012

Spatiile inceputurilor

 

Incepe scoala..Gata cu vacantza..Nava libertatii a aterizat direct in nas, in cruda realitate..Au murit toti zeii..Ne intoarcem inapoi la chestia aia rece si elaborata, numita "cunoastere"
Sigur, pentru noi scoala s-a terminat demult..A fost cindva, cind eram tineri si entuziasti si visatori..Si foarte capabili sa luam multe castane..Pe care chiar le-am luat..Dar am depasit momentele alea..Si de atunci am mai luat multe castane de la viata..Dar am reusit sa trecem si peste ele..
Cred ca din scoala am invatat ca exista multe inceputuri urmate de sfirsituri, urmate de inceputuri, etc..Si am invatat ca toate inceputurile sint pline de emotii..Pentru ca urmeaza drumuri de strabatut, eforturi de depus, victorii si infringeri, sperantze..Urmeaza..Succesiv pe axa Timpului, in siruri nestiute..
Scoala a fost o deschidere, de fapt..Spre ceva ce a urmat, viata..
"Bine ati venit" in spatiile neconventionale ale inceputurilor..

No comments:

Post a Comment