Saturday, September 22, 2012

Printre



Daca as avea timp, as scrie mult, enorm, as face blogul asta urias..As scrie ca sa pun ideile fata in fata, si sa inteleg subtilitatile delicioase din lumea asta..Si ca sa fie ceva, la care sa ma raportez, si de la care sa iau energie atunci cind sint trist..
Scrisul este, de fapt, un fel de fericire, de a construi ceva din cuvinte..Sau de a proiecta imagini mentale, sau filme care iti sint complete in memorie..Sub forma de cuvinte..Scrisul e un fel de traducere si adaptare a lumilor pe care le vezi si le simti..Asa cum le vezi trecind, ca peisajele din fereastra unui tren, sa zicem..
Multa lume scrie, mai ales azi, cind internetul suporta orice..Toti isi exhiba momentele, trairile si gindurile, in toate felurile posibile..E bine ca exista cantitate, pentru ca, dupa selectie, vor ramine cele de calitate..Ca dintotdeauna..Lumea filtreaza, si pastreaza in arhive chestiile care merita, se zice..
Femeile vor sa vada sentimente, iar barbatii actiune..Sau invers, uneori..Fiecare are sistemul propriu de valori, si stie ce isi doreste..
Eu sincer, scriu lucruri pe care as vrea sa le citesc..In unele momente..Desi, in alte momente imi vine sa las balta tot, si sa plec..Sau sa ma apuc de altfel de technicalitati, desi designul mecanic e iubirea vietii mele..
Fiecare isi are viata lui, construita dupa firea lui..Asa si eu..Un eu printre eu-ri..O culoare pierduta in curcubeu..

2 comments:

  1. Timpul, cel mai mare dusman al omului...cate nu am face daca am avea mai mult timp. Poate ca da, poate ca nu. Cred ca mai degraba este doar un motiv pe care ni-l repetam pentru a ne scuza propriei constiinte. Daca as avea acum 20 de ani cate as face....oare asa sa fie? Cand suntem tineri percepem altfel timpul, ni se pare ca avem inainte o eternitate, cu trecerea anilor realizam ca drumul se ingusteaza, simtim orizontul mai aproape, refuzam sa inaintam vrand sa recuperam ce am pierdut, insa nu stiu cat si daca e posibil. Fiecare etapa din viata are avantajele si dezavantajele ei, frumusetile si greutatile ei. So, the show must go on!

    Fiecare isi are propriul mod de exprimare, unii prin scris, altii prin fotografie. Cuvintele, dar si imaginile pot transmite stari si trairi. O imagine poate avea numeroase interpretari, functie de privitor, de modul cum percepe vizual anumite elemente, de moment, de starea emotionala si de multe altele.
    Hai ca prea m-am lungit :) ce vreau sa spun e ca fiecare isi construieste un loc drag sufletului in care sa revina pentru incarcarea propriilor baterii, iar daca mai exista si alte suflete care se pot conecta la aceasta energie pozitiva cu atat mai bine, dar cred ca principalul beneficiar a ceea ce ofera fiecare este chiar el.

    ReplyDelete
  2. Ba as scrie mai mult:) Dar e timpul foarte inghesuit, si cind am liber prefer sa dorm, sau pe net, sa fac orice sa mai uit de unele sau altele..
    Absolut, sint multe arte, si fiecare vorbeste in felul ei:)

    ReplyDelete