Thursday, January 23, 2020

Sfirsit, si un nou inceput



Am folosit blogul ca sa scriu, ca sa ramina experientele mele cele multe undeva, ca sa nu le uit, si ca sa am la ce sa ma raportez. Pentru ca multe experiente nasoale, desi le-am cautat sa le fortzez uitarea, ele au ramas, undeva, intr-un colt de minte. Si multe din experientele astea nasoale au lipite de ele o frica a mea construita continuu, din atitea nereusite (relativ la lucruri, sau oameni), si atitea singuratatzi. Acum parca am sint mai relaxat cind mi se intimpla o mizerie, pentru ca am atitea experientze din trecut, dar tot traiesc profund lucrurile astea, si mi s-a acrit. Nu mai vreau atitea porcarii. De multe ori ma gindeam, ca de ce oare mi se intimpla numai mie mizeriile astea, ca uite, sint atitia oameni fericiti, care pare ca au fost feriti de porcarii. Desi, acuma nu ai de unde sa stii ce are fiecare in spatele lui, ce cara dupa el din trecut. Ca sigur n-au fost fericiti continuu. Si ma gindeam ca or fi avut perioade nefericite, dar nu ca mine. Tot ce se poate. Ma gindeam de unde imi vin toate astea. De la ceilaltzi, ca doar nu de la mine, ca nu-s vreun idiot care sa nu stie pe ce lume traieste, cred. Si de la ceilalti mi-au venit toate urile, invidiile, mizeriile, indiferentzele, prostiile, etc, manifestate care pe fatza, care pe dos. De asta m-am si izolat, ca sa ma protejez, dar pare ca unii m-au pindit sa mi-o traga, ca sint si de astia multi. Oricum ultimile experiente, cu ce am trait in locul asta, sper sa nu le mai traiesc vreodata, ca sper ca nemernicul asta e unul dintre ultimii dinozauri. Oricum o sa fie mai bine, cred, pentru ca oricine voi intilni va fi clar mai bun ca monstrul asta. Intr-o saptamina sint plecat deja de aici. Unde anume, nu stiu, ca nu am cautat un alt loc, de nasol ce mi-a fost. Sper sa-l gasesc, si sa evadez, si sa incep o viata nouaaaaaaaaaaaa, ca de asta veche m-am saturat. Imi trebuie job+nevasta+casa, ca sa zic ca-s om, totusi. Dar tot nu suport actiunile violente ale oamenilor, si aici am intilnit din plin asa ceva, ca astia fac urit rau unii la altii. Sau poate am avut eu ghinion sa dau peste doar dementzi din astia, poate restul sint super ok. Oricum nu m-am inteles nici cu romanii, decit rar de tot, si pe perioade determinate, fie ca erau femei, sau barbati. Bine, si eu am avut episoade cu manifestari imposibile, cind vedeam ca cu cineva nu ma potriveam, sau nu comunicam (sau nu comunicam tocmai pentru ca gindeam diferit), si asta era. Nu poti sa il faci pe un cineva sa fie mai destept, sau macar mai putin prost, ca daca e prost e prost continuu, si are si tupeu, si o parere foarte buna despre el. Foarte ciudati oamenii, ma uitam si la cum au reactionat fata de Cristina Topescu, care era o tipa foarte iubibila. In realitate cam toate rudele au detestat-o, la fel si "colegii" de presa. De asta ma gindesc ca oamenii sint asa de rai cu oricine, nu doar cu mine, dar la mine a fost ca am luat-o personal. Cred ca am nevoie de o noua abordare a relatiilor cu oamenii. Sa-i tin la distanta pe cit posibil, dar sa fiu civilizat, si sa imi caut, totusi, si niste prieteni, desi asta e enorm de greu, ca sint o fire dificila. De fapt cine dracu nu e dificil, la cum e viata printre oameni? Cred ca in viata asta noua pe care urmeaza sa o incep o sa-mi caut mai multe pentru mine, o sa fiu mai ego-centrist, ca altfel pare ca nu functioneaza. Sau o sa fiu normal, dar mult mai atent la ce se intimpla in jur, si o sa blochez orice tentativa de a fi agresat psiho-fizic. Oricum urmeaza niste schimbari, si asta ma stresseaza, dar asta e, in viata de multe ori o luam de la capat. Sa vedem ce naiba va fi bun si frumos de acum incolo. PS Am pus o poza tot cu LVA, ca acolo revin tot timpul cind am momente grele. E bine, ca ma ajuta sa-mi revin.

No comments:

Post a Comment