Monday, December 24, 2018

Scrisoare catre Mos Craciun



Draga Mosule Craciunule,
Anul asta am fost cel mai cuminte copil din galaxie, asa ca merit sa-mi aduci o masina noua 4x4, o femeie beton, o vila pe malul marii, si bani cit sa nu mai stiu de ei! Am glumit Mosule, nu vreau chiar asa multe, ca nu-s politician, hahaha, vreau doar bani multi, ca ma descurc eu sa-i cheltui. Iar am glumit, nu vreau nici bani asa multi, ca nu vreau sa ma invidieze lumea. Chiar, oare ce vreau eu, de fapt? Pai, nimic altceva decit pe cineva care sa fie cu mine. Suna a clisheu, dar asta chiar vreau, ca am obosit sa fiu singur. Da' sa nu fie pretentioasa, sau cu fitze, fente, si figuri, nu, asa ceva da-le dusmanilor mei, ca sa aiba ei de tras, si sa fie ocupati, si sa ma lase in pace. Eu vreau o tipa draguta, sensibila, placuta, daaaaaar inteligenta, ca sa am ce sa-i spun, si sa ma inteleaga, ca am in cap un miliard de chestii bune, cred eu. Si sa fie buna la scris, sa aiba spirit, si stil, ca sa-i pot dicta o gramada de texte, ca vreau sa incep sa scriu carti multe si interesante. Acuma, intre noi, sa fie si buna gospodina, si buna la pat, ca oameni sintem. Am glumit, la pat nu trebuie sa fie chiar asa de buna, ca, cu asa un talent mi-o fura altii, si ramin iar singur. Daca e inteligenta e super-ultra ce-mi trebuie, ca restul mai invatam si pe traseu, ca nu le stie nimeni pe toate, sa fim seriosi, toti invatam continuu. Bine, acuma mai sint calitati pe care sa zic ca uite, ce bine ar fi daca le-ar avea, dar astea se mai si formeaza, daca exista spirit, adica ratiune, si imaginatie, si rabdare. Cu frumusetea fizica e de discutat, ca si asta e o materie subiectiva, ca exista tipare, si criterii multe, si proportiile fizice incinta doar ochiul, nu si sufletul, pentru ca, daca vrei ceva autentic te uiti la tablouri, sau poze artistice, nu la oameni. Bine, si fizicul conteaza, e adevarat, dar, parca mai important e sa aiba stil, sa fie gratioasa ca o balerina. Glumesc Mosule, ca nu gasesti balerine pe toate drumurile, mai degraba gasesti dansatoare la bara, hahaha. De fapt, daca ma gindesc bine nu vreau sa aiba un miliard de calitati, cit as vrea sa stie sa iubeasca, si sa ma inteleaga. Stiu ca sint dificil, dar, na, cine naiba nu e? Iar cu iubirea treci mai usor peste inconvenientele vietii, nu? Si sa ma iubeasca suficient de mult cit sa ma lase in pace cind n-am chef de nimic, si vreau sa fiu singur, doar eu cu mine. Ca mai am si momente de astea. Ca iubire inseamna sa-l lasi liber pe omul tau, sa se simta linistit, nu sa sari pe el, tot timpul, si sa-i ceri atentie, ca nu e mashina, e om, si are si el momentele lui, nu? Cam atita vreau eu Mosule draga. Unii zic ca nu existi, dar astia is aia circotasi, si care n-au imaginatie suficienta, clar, ca na, mai sint si de astia, dar eu nu ma iau dupa ei. Stiu ca tu esti un dragut, si un vesel, si ai barba si imbracaminte rosie, si esti generos, si aduci cadouri fara sa ceri nimic in schimb. Anul asta nu ma uita, te rog, ca promit sa fiu cuminte si la anul. Si in toti anii, de acum inainte. Multumesc anticipat, si toate bune!
PS Mosule, vreau pe cineva pentru toata viata, nu asa doar pentru sarbatori, ca eu is stabil in amor.

No comments:

Post a Comment