Saturday, December 1, 2018

Cautari



Sint inimi care alearga dupa tine, cum sint si inimi dupa care alergi. Sint suflete care se cauta, si suflete care cauta sa se gaseasca. Sint toate, imprejur. Sint atitea suflete care se cauta pe sine, sau pe tine, si cauta sa se regaseasca in tine, asa cum si tu cauti sa te regasesti in ele. In bilciul asta care nu se mai termina, si in care mai apar furtuni de lumi de cautari, si regasiri. Uneori e bine sa te lasi condus, sa te identifici cu tot, sa alergi pentru o cauza, asa cum e bine sa te indepartezi, ca sa vezi mai limpede, totul. Nimic nu e determinat, totul e la o lungime de brat a alegerii, ca sa apuci, si sa incepi sa devii un  altcineva, pe locurile in care ai atitea alegeri dintre toate posibilitatile. Pentru ca lumea e tot, si tu esti un punct al tuturor originilor.
M-am plimbat ieri pe aleile parcurilor din nava. Am vazut un peisaj care imi amintea de atit de multe. Am vazut-o pe Tiana, pe o banca. M-am asezat linga ea, si am intrebat-o ce a mai facut. Nu mi-a raspuns, pentru ca ne certasem urit la ultima intilnire. A fost ok, pentru ca ma asteptam. Ii stiam toate nefericirile. Si, oricum eram straini, pentru ca, fiecare avusese altfel de experientze de viatza..Ea cautase altceva, eu altceva, si eram atit de diferitzi.

No comments:

Post a Comment