Monday, December 24, 2018

Ecoul de cuvinte



Turn everything down. Rest all. It is our time. E bine, ca s-au linistit toate nebuniile. Am ramas doar noi, cu noi. I can't make you love if you don't. Esti libera sa nu ma iubesti. Sintem toti liberi sa iubim pe oricine. Sau sa nu..Nu te urasc daca nu ma iubesti. Pentru ca esti libera sa faci ce iti doresti, sau ce crezi ca e mai bine pentru tine. Doar inchide lumina, si opreste vocile din capul meu, care ma tot cearta..Vreau sa fiu doar eu, cu tine. Singuri. Sa ne spunem tot, sa lasam sa curga bucuriile, tristetile, trairile ne-aratate nimanui..Tine-ma in brate, si lasa-ma sa simt ce n-am putut niciodata, in toti anii astia..Sa simt ca nu sint singur, si ca nu-mi e rusine ca sint asa, ca cred, si ca pot sa fiu alaturi de tine..Stiu ca si tu esti asa. Doar ca, din orgoliu, nu vrei sa recunosti. Semanam, vezi? Sintem intr-un joc, unul fara reguli. Punem jos, la cistig sentimente, si trairi de mai demult..Mai bluffam, mai simulam, mai cistigam, mai pierdem, dar jucam in continuare..Tu ce ai mai vazut, sau trait, azi? Poti sa pui pe masa? Si, daca eu cistig, imi povestesti?
Stiu ca nu ma poti iubi dupa citeva cuvinte. Nu vreau asta. Iubirea e complicata. E cu trairi induse de tot felul de iluzii. Si nu sint iluzionist, nu ma pricep sa ascund, si sa arat lucruri, ca sa impresionez. Nu ma pricep la multe. Sint doar asa cum sint. Si tu esti la fel. Stiu deja. Doar ca jucam, fiecare, un rol social, si aratam, ca iluzionistii, ceva, si ascundem altceva. Si speram, cind sintem singuri, ca jocul asta sa fi insemnat ceva, pentru cineva..Acel cineva, care sa vina, si sa ne spuna, in citeva cuvinte ce am vrut sa auzim toti anii astia de singuratate..Citeva cuvinte doar..Pe care le stiam deja..Pentru ca ne reveneau ca un ecou..

No comments:

Post a Comment