Monday, November 5, 2018

Spatiul destin



Stii cum e sa fii privit insistent? Asa ma simt eu, acum. Ochii destinului ma fixeaza si ma obliga sa devin ce nu sint. Alerg printre obstacole, inebunit de viziunile lui, ca sa ma eliberez. Pentru ca nu vreau sa fiu programat, si intuibil. Vreau sa fiu asa cum sint. Destinul asta ma haituieste ca pe un patruped prost, si ma obliga sa alerg, pe cind eu pot sa zbor, uite, vezi, imi desfac aripile imaginare si zbor, fug mai repede ca tine, ma pot duce prin locuri de care tu n-ai auzit mai destinule, poti sa ma urmaresti cit vrei, ca eu tot ma eliberez.. Zbor sus de tot, sint liber de toate cite m-au legat, si tu nu poti sa ma urmaresti..Am visat mai demult ca sint o pasare, acuma sint un pilot experimentat care alearga mai repede ca imaginatia ta..Ne duelam in imaginatii, si tot eu am sa inving, pentru ca stii si tu ca am in spate atita experientza de zbor..Poate am putea sa ne calmam, si sa stam la o discutie, ca intre entitatzi, pentru ca am trecut si eu printre atitea lumi..Tu ai atu-urile tale, eu le am pe ale mele, si poate ca ne-am intelege fara sa apelam la misiuni secrete, sau lupte absurde.. Ar fi mai bine sa conversam civilizat, tu sa-mi spui cite ceva despre viitor, si lumile alternative, si eu sa-ti spun de ce pot sa devin..Nu vreau sa ma lupt cu tine, pentru ca stiu ca poti sa-mi impui dureri destule, asa cum si eu te pot pacali ca sa merg pe drumurile care-mi convin, pentru ca am, inca, liberul arbitru..Si mai pot sa-mi chem si alti prieteni care, si ei au liberul arbitru..Sigur, amindoi sintem suficient de singuri cit sa nu ne prea pese de celalalt..Tu esti o entitate fara corp, si eu sint un corp fara spatzii determinate..Sintem disfunctionali, si lumea e diferita pentru amindoi..Stiu ca imi poti fi prieten, sau dusman, oricind, dar eu nu vreau sa depind de tine..Avem acelasi spatziu, si putem incerca sa vorbim despre ce este, inca, lumea..

No comments:

Post a Comment