Saturday, January 14, 2017

Sfirsitul inceput

Am ajuns..M-am prabushit pe planeta asta pustie..E lumina multa si e liniste peste dunele astea..E uscat si cald..Cerul e limpede..Plec sa caut apa..Cine stie ce ma asteapta..Imi pun costumul armura, sper sa nu ma impiedice la mers..Consistentza nisipului e stabila..Imi iau si generatorul de apa din aer, desi pare ca aerul e sec..
Am o zi trecuta..Aceleasi dune, vin unele dupa altele..Nu vad plante sau animale..Sau poate se ascund de mine..Inca nici o legatura cu dispecerii, pare ca am iesit din raza..Nava reactioneaza bine, e tot acolo, am contact, imi trimite drone sa ma verifice..Trebuia sa iau una ca sa vad de sus pe unde ar fi apa..Am vrut sa merg singur, ca sa simt cum este lumea asta..Si costumul meu poate sa zboare, pentru ca e dotat bine..Am mincare si bautura pentru o saptamina, plus alcool cit  sa ma imbat bine..
Soarele e urias, si arde ca un foc..Poate de asta pare sa nu fie viata aici..Poate ca nici apa nu e, ca s-ar fi evaporat..E doar nisip cit vad cu ochii, in curbe de dune..
Ma pun in mod zbor, urc la 1 km, ca sa vad imprejur..Departe o oaza pare, ma duc spre ea..E o suprafata albastra plana..Cobor incet..Pare apa..Senzorii spun ca e sarata..Iau un sample, il desalinizez, il gust..Merge..
Am suficient aici pentru citeva luni..Trimit dronele sa imi faca rezerve..O sa am timp destul sa-mi repar nava..
Ma intorc..Nava e ok, doar lovita, dar nisipul a amortizat socul..O sa-mi pun robotii la lucru..
Ce liniste e..Mai stau in main si ma uit pe ferestre la dune..E lumina..Vad in albastrul cerului dansul zeilor.. Am in minte toate amintirile frumoase..E o liniste a armoniilor tacute..Imi cinta stelele pe ritmurile doar de mine stiute..Sint in mine, inapoi la fiintza mea profunda..Ma vad iar copil cind eram mic, si naiv, si descifram mersul lumilor..Sint iar liber si deschis..

No comments:

Post a Comment