Saturday, January 21, 2017

Lectiile vietii

Lumea e complicata..Lumea e un amestec complicat de stiluri, interese, atitudini, actiuni create de fiintze foarte diferite intre ele..Noi mergem prin ea nestiind mai nimic despre nimic, fie ca sintem idioti, fie ca sintem genii..E la fel..Mergem apucind pe tot felul de drumuri, care cine naiba sa stie unde vor duce..Totul e ca, atunci cind tragem linia, sa nu ne para rau ca ne-am irosit, ca macar am reusit ceva care sa tina de implinirea proprie..Dar pina in acel moment mai avem multe inainte, asta daca nu ne-am blazat prea de timpuriu, pe traseu, evident..Am vazut tot timpul diferite tipuri de destine, de la care am luat cite ceva ce am simtit ca ni se potriveste, si, cu ele am mers mai departe..Drumul e greu, intr-adevar, pentru ca viata nu te iarta, esti intr-o furtuna de priviri, atacuri, abjectiuni de toate magnitudinile posibile, venite, evident, de la ceilalti..Dar inveti sa ignori, si sa uiti, si asta te va proteja, cumva..
Uneori ma gindeam ca si eu sint diferit, asa cum sint toti, si ca sa ma protejez poate e mai bine sa observ cum fac altii, si i-am observat mai cu atentie..Am vazut ca si ei erau la fel de vulnerabili, dar aveau construit un fel de autoprotectie facuta tot asa dintr-o combinatie de ignorantza si uitare..Si poate si iertare..Lasi totul sa se duca pe pustii, ca na, e mai sanatos asa..Si multe mizerii care ti se intimpla realizezi ca sint chestii atiti de joase ca nu merita vreo reactie..La gunoi cu gunoiul, si sa ramina in atentie doar lucrurile adevarate, si constructive..
E o lectie interesanta in aikido, ca sa folosesti fortza adversarului impotriva lui, dar trebuie multa cunoastere si aici..Principiul asta e exceptional, ca sa-l bati pe oponent, oricine ar fi el cu propriile lui arme si metode.. Poate ca ar lua multa energie proiectul asta, si ar trebui gindit bine inainte, dar ar merita enorm, pentru ca ai fi foarte eficient in a te proteja, si poate a-i si da cretinului niste lovituri bune, adica suficient de bune cit sa se retraga..Aici fiecare isi are propriile strategii..
Ce functioneaza la mine e izolarea, pentru ca nu ma las antrenat in aiureli si mizerii, si le impun distantza.. Iar care nu respecta, sau ar avea tendintza de a incerca sa ma atace ii caut punctele sensibile, pentru ca oricine are asa ceva si i-o trag fara regrete..In ultimul timp am invatat chiar sa fac urit la ei eficient, nu doar de forma, cum era inainte..Nu-i mai iert, pentru ca asta e metoda actuala, asa e modern nene, sa-i aratzi ca ai metode sa-i tai macaroana, scurt si la obiect, fara joc de glezne..Am acumulat o ura uriasa pe tot felul de mizerabili, si am invatat sa-i rezolv metodic..Nu pot sa-i bat, evident, ca nu e legal, dar le-o trag matematic, hahaha.. Ca-s scolit la real, si acolo nu e cu sentimentalisme schizoide, si ipocrizii inutile, nu nene, acolo e rece si calculat..
Apropo, vad ca lumea isi face tatuaje din ce in ce mai abstracte si mai sinstre, dar nici unul nu si-ar tatua, vreodata, o teorema, lege, lema, un grafic, sau o chestie din mate sau fizica..Sau chimie, habar n-am, oricum ceva din stiintza..E ignorantza cosmica azi, chiar daca ne pretindem altceva..Bine, e chestie de educatie, pina la urma, ca cine a invatat stie, si cine nu ramine la un nivel de la care sa se dea interesant, cumva, in felul lui..
Io ar trebui sa-mi tatuez ceva gen "frustratul cotidian" in sanscrita sau alta limba care nu se mai parleste azi, hahaha..
Ma rog, totul e o chestie pe care o inveti, sa te relaxezi, si sa analizezi-esentializezi ce merita..

No comments:

Post a Comment