Friday, January 20, 2017

Futurisme

AS. Orice legatura cu realitatea scaunelor si inspectorilor de scaune e implintatoare, desi scaunele merita respectul nostru ca ne asezam cu imperialul propriu cur pe ele, si ne doare-n cur de lumea care sta in picioare, si ibidem respectul nostru pentru inalt prea nefericitzii inspectori..Plecind de la realitatea asta cu scaunele am imaginat o varianta dintr-un viitor posibil..Lectura placuta.

Iar fac ore suplimentare futu-i..Stau aici ca berbecu' nemutut, de-mi vine, vorba aia, sa-mi bag pula-n ea de oaie..Desi cu oile n-am treaba, ca nu-s zoofifil..Am ceva vechime in compania asta..Sint inspector..Cel mai tare de pe planeta asta, inspectez cabine de comanda din alea speciale, de 5 persoane, dotate cu parasuta, pentru asamblarea pe nave spatiale de lux..Cabinele astea se pot catapulta in caz de prabusire, si folosesc parasuta pentru aterizare, vorba vine, ca au si motoare de aterizare fortzata, sint ultradotate pentru cazuri de prabusiri, sint ca barcile de salvare gen sumbarin folosite acuma citeva mii de ani, de pe navele alea gigantice de croaziera..Au in cabina rezerva de apa si hrana pentru cel putin 6 luni, dar astea-s detalii, si sint de 5 locuri e spus asa, ca in ele incap pe putin 50 de oameni, dar au mult spatiu de miscare, ca-s de lux, si ce dotari nene..Orice ti-ai putea dori de la viata, tot ai acolo, e ca o statie de lucru functionala de pe orice planeta..In fine..
Fac ore suplimentare pentru ca avem de testat toate sistemele, si dureaza, ca sint complicate..Au si roti pentru mers pe teren accidentat, desi cu rotile astea e poveste veche, ca nu le-a folosit nimeni de atita timp.. Am citit undeva ca odata au existat "masini" care foloseau rotile, si am ramas masca..Cum ma, sa mergi pe roti, hahaha, doar daca esti dus cu capul..Azi spatiul aerian, si chiar cel spatial e impartit la micron, nu poti sa mergi pe orice traiectorie vrei tu, ba chiar auzisem ca pentru "masinile" pe roti se inventasera roboti soferi, si asta era de super-lux..Auzi, roboti-soferi, cine naiba isi mai aminteste de asta, doar aia nostalgici, si abrutizatzi:))) Si rid cind aud ca ei numeau rablele lor "masini", hahaha..Pai masini sint super navele sefilor spatiali, alea sint adevarate planete auto-propulsate..In fine..
E placut aici, chiar cu orele astea suplimentare, ca n-am sefi, am doar robotzi subordonatzi..Adica roboate vreau sa zic, ca de cind s-au inventat sensibilitatile programate, au aparut roboatele, a fost o revolutie atunci, dar si povestea asta e super-veche..Ele sint nu doar sensibile si intelegatoare, dar si super-muncitoare, si au si o chestie sexuala foarte buna..Chiar mi-as lua o nevasta de asta, ca ar fi perfecta, dar e cam scumpa pentru mine..Dar apropouri sexuale le fac tot timpul si ele imi raspund blind, si imi zimbesc..
Mai am un pic si mi se termina shiftul..Abia astept sa-mi fac un gratar baban cu salata, si sa ma bag in pat.. A mai trecut o zi..Miine ma imbat, ca e zi de salariu..Poate imi inchiriez o lady robot pen tru ceva erotic, ca sa ma distrez..Bine ca e weekend de 4 zile, plus doua de vacantza..Nu plec nicaieri, stau acasa, si ma holbez la filme holografice cu nuduri..Imi plac nudurile artistice, si  ceva documentare despre stiintza si istorie..Ma refac, ca sa mai rezist la zilele de munca care or sa vina..

No comments:

Post a Comment