Wednesday, May 9, 2012

Spatiu si timp





Cum spuneam, noi am trait altfel..Societatea de atunci, pentru noi era atit de brutala si de represiva, ca nu era nici un motiv pe lume sa ne imaginam, ca, vreodata am putea deveni fiinte sociale..Dar era un alt avantaj..Noi aveam libertatea sa ne interiorizam, sa ne construim chestii imaginare fabuloase, in minte..Miliarde de lumi facute din piese adunate, sau imaginate..Am trait altfel, si ne-am format altfel..
Azi lumea te obliga sa te adaptezi, sa te unformizezi..Azi, cind informatia e infinita, cind totul e la indemina, cind esti practic de 1 miliard de ori mai liber decit eram noi, atunci..Mai informat, mai pseudo-adaptat..
Am zis de multe ori..Lumea e un bilci..Cu multe oglinzi, in care iti vezi imaginea transformata..Depinde de tine sa te adaptezi la grotesc, si sa-ti vezi de propriul drum..Altfel, cum zicea sir Darwin..Ori-ori..

2 comments:

  1. :) Avem libertate si nu stim ce sa facem cu ea.

    ReplyDelete
  2. Educatia e cheia..Cu cit educatia e mai mare, cu atit mai liberi sintem:)

    ReplyDelete