Sunday, May 13, 2012

Proportia de aur



Eu sint mai copilaros, sa zic asa..Adica descopar lumea asa, ca atunci, pas cu pas, in joaca..Si asa am facut-o intotdeauna..Nu am avut niciodata stabilitatea celor maturi, sau a faptului ca ma bazez pe chestii dobindite, si acceptate de societate ca fiind indestructibile si clare..Pentru ca am simtit de atunci, ca reperele au fost tot timpul schimbatoare..Azi erau unele, miine altele..Am vazut atit de multe schimbari in tot ce societatea considera valori stabile, ca am devenit sceptic..Dar aici e o nuantza..Societatea noastra si-a modificat valorile cu viteza..Deci problema e la ea, nu la noi..Pentru ca noi am primit prin educatie valori adevarate, cred..Stiinta e stiinta, iar o formula matematico-fizica ramine aceeasi, indiferent de sistemul politic, de conditii, de timpurile prin care trecem, etc..
Cred ca de asta e mai bine sa avem incredere in valorile autentice..Pe care le-am invatat in scoala, din carti, de la oameni speciali..De la cei care au studiat cu pasiune..
Mi-au placut lumile stiintelor, enorm de mult..Si m-am atasat cu pasiune de ele..Pentru ca acolo simteam ceva stabil, si care trecea dincolo de timpul vietilor noastre..Si ma facea sa cred ca fac parte dintr-un infinit mic, parte din Marele Infinit..

No comments:

Post a Comment