Tuesday, May 15, 2012

Reuniuni si intersectii



Razele au venit cu culorile amestecate..Le-am vazut atit de clar, pe cerurile umbrelor trecute..Ne-au oprit, e adevarat, uneori, din mers..Dar am invatat sa continuam..Pentru ca asta am facut toata viata, orice ni s-ar fi intimplat..
E bine sa vedem zidurile, sa le simtim pe pielea noastra..Sa ne doara contactul cu ele..E bine sa invatam nu din urile pasionale, ci din indiferentzele tacute..De fapt, e bine sa invatam din orice..Pentru ca, fiecare experientza isi are locul ei in personalitatea noastra..Tot ce am inteles din ce am trait e o parte din ce sintem..
Imi vine de multe ori sa evadez, sa imi fac bagajele si sa plec in alte coltzuri de lume..Sa vad alti oameni, alte peisaje..Sa fug de ce am devenit intr-o lume, si sa ma reconstruiesc in altele..Sa uit, ca sa ma transform intr-un altcineva..Sa fie orice care sa ma ajute sa uit..Ca sa incep iar..Imi vine asa, uneori, sa ma eliberez, de ce sau cine am fost..Vreau sa ies afara din orice sistem (daca am fost vreodata intr-unul)..Pe usa din fata, din dos, pe fereastra, sau acoperis..Asta bineinteles ca nu e posibil niciodata, decit daca ai multi bani..Altfel ramii un nimeni care ia un salariu pe care sa-l dea pe taxe si billuri..
De fapt, si scrisul pe blog e o eliberare..Una microscopica..Decit deloc..

No comments:

Post a Comment