Saturday, November 2, 2019

Relatie de toamna-tirzie, si iarna-timpurie



E o toamna inspre iarna, ca a nins umpic, iar a mai nins umpic, si na, de la aerul rece care ne viziteaza fara sa ne-ntrebe. N-am scos nasul afara, ca mi-e friga sa nu ma congelez, si sa ma sparg in bucati, ca e frig, ca e toamna, s-a dus vara si caldurile ei toride, si soarele ala care te or-bea. E mai bine cu racoare evident, dar nici sa fie frig, sau vint, nu vreau. M-as muta la vreo zona ozonata, si tropicala, ca sa fie corespunzator cu caldura, si plaja. De fapt as prefera piscina, ca marea e sarata, si are gust gretzos, si miroase, bleah. Si piscina sa fie populata numai cu tipe sexy, si hotelul la care stau sa fie super-luxos, cu all inclusive, dar limitat la alcool, ca daca e gratis o sa am tendintze bahic-all-inclusive, si vreau sa si inot,  sa si ma plimb, sa vad ceva muzee, etc. Bine, fabulez acuma, ca nu e nicio vacantza sa vina, doar eu ma gindesc la ea, si la soare, si caldura tocmai ca e frig acuma, si a nins bai nene, pai ce aiureala e asta, ca solstitiul e pe 21 decembrie, atunci incepe iarna, nu acuma, hellooooo, care raspundeti cu transportul, ati incurcat statiile bre, la noi mai sint 2 luni pina la iarna, ce faceti, ne-o trimiteti asa inainte de vreme, ca v-ati plictisit de ea? Ar trebui sa le dam amenda, sau sa-i sanc tionam, sa-i obligam sa nu ne mai trimita deloc iarna, ca nu ne trebuie. Si miine tre'sa ma duc sa cumpar mincare, sa vad daca rezist, dar ma obisnuiesc, nu mi-e frica de frig, ca am mai trecut prin asta, de oameni mi-e frica, ca aia-s capabili de orice. Ce fain e sa-ti imaginezi ca poti sa calatoresti oriunde. Eu n-as calatori in viata mea, ca-s lenes, adica, daca as avea o nevasta care sa se preocupe ea de tot, poate as face efortul, dar altfel prefer confortul meu, si sa calatoresc cu imaginatia, sau pe net, ca asa folosesti timpul mai eficient, nu mai pierzi vremea cu transportul, nu te mai enervezi ca intilnesti idioti. Acuma depinde daca-i place vreunuia sa calatoreasca, din cuplu, ca sa-l traga dupa el pe celalalt, desi mai bine sa aiba amindoi acelasi stil, ca altfel te oboseste daca celalalt are prea multa energie, si cauta sa te scoata din echilibru. Chiar, oare in cuplu, nu te plictisesti, ca-l vezi tot timpul pe acelasi? Sau poate gasesti chestii noi care sa faca relatia interesanta tot timpul, altfel iti vine sa-l iei la bataie, ca te saturi de cine stie ce idiotenii are in stil, asta daca are vreun stil, si daca nu e vreo colectie de chestii si obiceiuri dezgustatoare. In fine, sint sceptic, desi unii oameni m-au impresionat, mai exista si asa ceva, dar sint rari. Si poate o relatie e mai mult camaraderie decit travaliu impreuna, dar, totusi, trebuie sa stie, si sa inteleaga niste lucruri, nu poti asa sa te asociezi cu cine stie ce duduie varza, cu mintea la bani si distractie, ca asa ceva nu suport; bine nici nu m-as apropia de una ca asta, dar nu ai de unde sa stii cine e, inainte sa stai un timp cu ea. La inceputul relatiei e frumos, ca amindoi vor sa impresioneze, dar dupa un timp obosesti, si revii la ale tale. Mie ca stil mi-ar place o tipa care sa stie sa nu ma frece la ridiche cu prostii, adica sa-si vada de ale ei, si sa putem face o conversatie placuta. Sau sa ne intelegem, nu neaparat pe nu stiu ce filosofii, cit pe chestiile practice, de viata, ca acolo e cheia. E mult de spus, dar totul e sa gasesc cazul real, de tipa, ca ma descurc eu s-o cunosc, si sa vad daca ma potrivesc cu ea. Cu tipele de pina acum nu m-am inteles, din varii motive. Recunosc ca am fost si cam idealist, dar as fi facut concesii daca merita, asta sigur, dar nu a fost sa fie. Uneori ma gindeam daca as fi facut compromisuri, in unele cazuri, daca ar fi functionat relatia. E posibil, dar trebuie sa faca si ea compromisuri, si sa discutam deschis despre orice, ca mie-mi convine. Ca daca nu esti relaxat in relatie poti sa te imbolnavesti, sau sa mori, si nu-mi trebuie un caz de asta. Ideal e sa comunici bine, si sa spui si de bune, si de rele, si sa cautam solutii impreuna, fara sa domine vreunul, sa fie democratie. Daca sint lucruri la care unul se pricepe mai mult, evident ca poate decide, cu acceptul celuilalt, dar egal e mai sanatos. Si sa lasi de la tine cind trebuie, sau sa te impui, cind trebuie. Si cu banii la fel, sa fie democratie, si functie de cum te intelegi, cine sa cumpere ce, de comun acord, nu asa unul cheltuie tot si alalalt jinduie, ca nu e normal. Ma uitam la un articol scris de Marina Almasan Socaciu, in care le invata pe dudui cum sa-i domine pe parteneri. E ridicol, o asa cretina o sa fie singura toata viatza, daca asa gindeste, nu ma refer la Marina, ca ea e o dashteapta, dupa cum se vede si din emisiunile ei. E draguta ca zimbeste, si cauta sa induc a o stare pozitiva, dar e limitata rau de tot. Si nu stiu cine se mai uita la emisiunile ei, ca-s depasite, bate cimpii. In fine, nu ma pasioneaza, eu vreau emisiuni culturale, si de stiinta si tehnica. La postul dinainte am zis de filmele de actiune ale lui Moore, dar plecasem de la seria Poirot, dupa Agatha Christie, cu David Suchet, foarte bune, ca vezi cum se leaga logic detaliile, e un exercitiu aproape ca in stiinte, doar ca mult mai primitiv, hahaha, dar e interesant de urmarit, ca e inedit.

No comments:

Post a Comment