Wednesday, June 7, 2017

Drumul iubirilor

Life's one story is about all love's stories..O poveste de viata care contine toate povestile de amor..De la inceputul nesigur, trecind prin sigurantza de sine a propriilor teorii deduse, ca sa ajunga la un sfirsit mai nesigur ca inceputul..Un drum plin de iubiri de toate felurile si nuantzele, care da momente colorate..
Eu iubesc, tu iubesti, el iubeste..Noi iubim, voi iubiti, ei iubesc..O iubire universala la timpul prezent..Acum, asa cum a fost si atunci, la inceput, cind invatam sa iubim..O iubire care ne vine din infinit, si care ne poarta sperantzele..
Iubim continuu..Iubim oameni, idei, ginduri, trairi, amintiri, iubim orice care ne zdruncina sufletul, ca sa-l arunce in lumini..Iubim chiar si variantele din noi, pe care le vedem, sau in care credem ca ar fi posibile..
Iubim ca sa demonstram ca putem fi atit de prosti, si de vulnerabili..Iubim ca idiotii care ne seamana..Iubim tot, fara prejudecati, sau interese..Pentru ca astia sintem, slabi si pasivi, care se agatza de iubiri ca sa se salveze..Stiu ca au fost atitia filosofi care au teoretizat atit de bine iubirea, si au pus etichete peste tot, dar eu cred ca ei au fost complet frustratzi de iubire, pentru ca daca ar fi trait-o ar fi fost complet incapabili sa o judece..De asta nu o judec, pentru ca ar fi complet absurd, nu pentru ca m-as pretinde unul dintre aceia..
Iubirea e un dans al ideilor prin minte, e o zi cu soare, un cimp verde, un zimbet, o pasiune, o atingere sensibila, e orice, si oricind, pentru ca e din profunzimile fiintzei..Si iubirea poate fi chiar orice, chiar daca contrasteaza masiv cu ce e imprejur, pentru ca e deasupra, pluteste ca un balon cu aer cald..Cald ca sufletul care iubeste..
Chiar daca nu-ti pasa, eu ma las dus de nas de iubire..Stiu ca par patetic..Si tu esti patetic din alte puncte de vedere..Si daca oricum nu-ti pasa, de ce mi-ar pasa mie, atita timp cit stiu ca am atitea iubiri de oferit si de luat..Plus ca mie nu-mi e frica, si, mai mult, nu-mi e frica de penibil..De penibilul meu care nu e atit de ridicol ca al tau..Ma dau mare, stiu, dar am motivele mele..Bine, oricum, intre mine, cel care suporta penibilul asta social de a-si confesa iubirile, si tine, cel atit de corect e o diferentza mai mare ca cea dintre ura, si iubire.. Si oricum, noi avem fiecare propriul drum in viata, atit de diferit, tu printre prejudecatzi, si eu printre atitea iubiri frumos construite si colorate..

No comments:

Post a Comment