Wednesday, June 21, 2017

Calatori fara limite

Lumea e o caricatura destul de grotesca..O privim destul de dezgustatzi, si incercam sa o uitam, ca pe un vis nefericit..Si mergem inainte ca si cind nimic nu s-ar fi intimplat..
Ma mai gindesc la tot ce a fost frumos, pentru ca doar asta ma face sa exist, desi am tenditntza sa alunec in disperari si depresii, pentru ca luciditatea mea vede tot, si vede si cit rau imi pot face ceilalti exact cind sint mai vulnerabil..Constientza lucrurilor astea doare cel mai tare, mai tare chiar decit o durere fizica la mina dreapta..Stiu ca totul tine si de vointza mea de a-mi depasi fricile cele profunde..
Cele mai mari dureri au venit de la lipsa banilor, recunosc, desi in ultimul timp a fost mai bine, pentru ca ma gindeam ce o sa fac daca ma imbolnavesc, pentru ca nu ma poate ajuta nimeni sa-mi platesc datoriile, pentru ca in locurile astea sint absolut singur..Am avut probleme cu masina, pe care le-am cam rezolvat, cumva, dar asta mi-a adaugat la frica initiala..In fine..
Cind nu-mi mergea masina, pentru ca supraincalzea motorul am tras pe dreapta, si am asteptat..I-am vazut pe toti trecind in viteza pe linga mine, si atunci m-am simtit ca sint intr-un univers paralel, in care niciodata, nimeni nu va incerca sa ma ajute in disperarea mea..E cinic si sinistru, dar am trait acea realitate efectiv, pentru ca eram intr-o varianta de adevar care coincidea cu lumea efectiva..Si m-a durut enorm, si am avut tendintza sa spun ca, daca ies cu bine, am sa devin la fel de monstruos cu ce am vazut..
Durerea fizica poate deveni in timp o durere a fiintzei tale care sa te faca un autist si neingaduitor cu orice.. Eu sincer ma mai gindesc daca de exemplu Caligula nu a devenit asa pentru ca societatea l-a transformat..
Depinde si de om, de fiintza interioara..Daca esti bun si ingaduitor e pentru ca fiintza ta e aceea buna si ingaduitoare, si nu pentru ca urmezi nustiu ce variante de idei, chiar daca esti atacat violent de tot felul de barbarisme..In fine, fiecare cu ce are, si cum e, ne urmam drumul inainte printr-un fel de infern al extazurilor..
Zilele vin, si se duc..Si noi calatorim printre repere..Care mai de care, ca sint venite din infern, sau din eden.. Le luam ca atare, si invatam sa luptam ca sa ne mentinem fiintza pe linia de plutire..

No comments:

Post a Comment