Sunday, April 1, 2012

Nocturne

Iubirea e si ea un infinit intre infinituri..Un infinit de trairi, de forme, de senzatii, de fericiri si dureri amestecate precum culorile in tabloul unui pictor..Un infinit de armonii si dezacorduri, cintate de un infinit de simfonii galactice..Un infinit de voci care vorbesc, si cinta, in acelasi timp, si care ne spun esentza lumii in citeva cuvinte..Iubirea e un spatiu mai mare decit tot ce am imaginat vreodata..Si un timp fragmentat de trecerile lumii..Iubirea e tot ce a contat..Cred..
Orizonturile se mai aseaza pe orizontala..Stelele mai apar pe cerurile noastre imaginate..Luminile lor mai arata contururi si culori, ca in visuri..Dar mai arata si umbrele noastre cele trecatoare..
Inca nu mi-am dat seama..Nu stiu cine sint..Nu stiu cine sint ceilalti...Nu stiu cum e lumea..Stiu doar ce cred ca percep, si ce simt..
Din timp, in timp, mai am revelatzii..Care vin neanuntzate, si ma mai tulbura prin tot..Si ma darima, si ma reconstruiesc in alte feluri..Fara ca sa pot face nimic..Sint un privitor si un spectator la propria mea schimbare.. Care, la sfirsit ramine cu priviri uimite, si obosite..Mai am energie cit sa ma intorc pe drumul spre liniste, catre casa..Si sa inregistrez formele strazilor luminate slab..Pasii se intind, si ei, lenesi, si nesiguri.. Trotuare trec..Strazile se plimba singure..Parca stau, si celelalte se misca..Parca cineva ma misca, intr-o masina invizibila..Ce bine e..Vad numele strazilor scrise cu litere pe care le-am uitat..Am uitat si adresele orasului..Nu mai stiu..Toate se amesteca..Sint si eu amestecat..Am in cap un virtej de tot..Sper sa nu se molipseasca si natura de la confuzia mea..
Au mai ramas 33 de pasi si citeva trepte..Intunericul e peste tot..E si in sufletele lor..Poate si in al meu.. Orasului nu-i pasa..El isi are durerile lui..Pe care, ni le mai imprumuta..
Ultimii pasi, o usa deschisa..Luminile strazii printre jaluzele, umbrele patului, si ale mobilelor, care se transforma, se topesc si se dilata..Am uitat tot, vreau sa intru in inconstientza somnului..Luminile dispar, si totul devine o masa amorfa de nestiut..Ma cuprinde linistea, si totul se stinge..Somn usor..

No comments:

Post a Comment