Saturday, April 28, 2012

Oglinzi



"Orice asemanare cu realitatea subiectiva e intimplatoare"
Acolo e mult..Aici e liniste..Aici e si acum..Sintem inca, impreuna..E mai bine, inca..Aici..
Inca nu s-au inventat nume, aici..Pentru ca, aici e altfel..
Nu mai stiu ce crede orasul despre mine..Nu ne-am mai intilnit de mult..Amintirile nu au mai dat petreceri la care sa ma mai invite..Am trecut pe linga timp mai usor, ca altadata..Poate ne-am ignorat reciproc..Am invatat sa privesc detaliile..Celelalte au trecut pe linga mine lin, usor..Au curs laminar, fara virtejuri..Am avut noroc..
Se spune ca viata e un joc dintre suflet, si realitate..Sintem fiinte care invatam..La inceput punem sufletul la vedere..Si il lasam sa se descurce singur..Inca imi mai aduc aminte de primele deziluzii, si depresii..Ce erou m-am simtit, cind am putut sa trec peste ele..Ce puternic, si curajos..Asa se vedea naivitatea, in oglinzile de atunci..Eram capabil, pentru ca invingeam ceva nebulos, si translucid..Mai ales, ca, era pentru prima data..Si, reusisem..Hahaha..Ce emotii, si trairi, amestecate..Nebulosul ma facuse sa seman, cumva, cu el..
Toate victoriile ne marcheaza definitiv..Avem in noi umbre din inamici..Care ne vor insoti..Mai mult sau mai putin..Daca si noi vrem asta..
Azi lumea e plina de atitea detalii..Si de ratacitzi..Multi merg pe drumuri pe care nu le inteleg..Desi..Cred ca e atit de simplu sa alegi..Daca poti..

No comments:

Post a Comment