Tuesday, March 21, 2017

Urme de timp

Ce legatura o fi intre singuratati si taceri? Pentru ca mie amindoua imi vorbesc foarte clar, au dictie buna, si intonatie adevarata, stiu sa puna accentul optim pe silabe si cuvinte, si, mai mult de atit, totul pare un fel de muzica a sferelor, ceva intre discret si elaborat, ca sa ma faca sa ma simt relaxat; sau poate asta e o technica buna de a-mi pastra atentia treaza..
Ieri m-am intors din calatoria in timp, cea la care visasem atita..Am stat 10 zile, dar m-am intors la 5 minute distantza de timpul de plecare..La intoarcere memoria mi s-a sters complet, asa ca nu mai stiu nimic..Eram doar foarte obosit, si am adormit instantaneu. Am visat singuratati si taceri care vorbeau, atit..Apoi, cind m-am trezit m-am privit in oglinda..Aveam unele semne pe corp, si ceva din memoria afectiva ramasa dupa stergere avea si ea unele semne de trairi intens emotionale..De la ce oare sa fie? Poate o sa visez si imagini din calatorie, sa refac evenimentele, pentru ca trairile de obicei se asociaza cu ceva real si autentic..
Poate mai plec in timp, ca sa inteleg ceva..Acum incerc sa refac tabloul din bucati..

No comments:

Post a Comment